Sider

tirsdag 26. mai 2009

Da var eksamen igang


Da var eksamenstida i gang. Politikk og Menneskerettigheter er overstått, det samme er norsk eksamen. Så da er det "bare" rettslære og en muntlig eksamen igjen før jeg er ferdig! Skal bli deilig å bli ferdig med eksamene, merker det tar veldig med energi uansett om en må øve eller ikke. Eksamene har gått sånn halveis greit, merkelige oppgaver på begge to egentlig, men svar er nå en gang levert, så får jeg heller ta resultatet som det kommer :p Og jeg har funnet ut at det eneste som må være mer kjedelig enn å ha eksamen, er å sitte eksamensvakt! Hehe, de bare sitter der i 5 timer og venter på at vi skal bli ferdige.
Det er få skoledager igjen(faktisk bare 5 viss jeg har telt rett), og jeg sitter egentlig med blandet følelser. Gleder meg til å si hade til gangene på Skeisvang, men samtidig gruer jeg meg til å miste fellesskapet blant elevene. I fjor på denne tida nøyt jeg hver eneste fridag(og det var flere av dem!), mens i år går de enten til forberedelse eller ingenting! Og jeg visste også hva høsten kom til å bringe, og selv om jeg vet hvor jeg skal og hva jeg skal gjøre så er det mer usikkert for å si det sånn. MEN jeg har ingen prøver og framføringer å "se fram til". Og det er et absolutt pluss!
Jeg har liksom telt ned til avreise i siden i april, men idag gikk det opp for meg at jeg faktisk bare har 5 helger igjen før jeg reise. 5 helger til å tilbringe tid sammen med venner og familie. Håper ukene framover blir fult med mye moro og minner :)

På lørdag brukte jeg flittig wikipedia for å lese meg opp om London. Og da havnet jeg over dette sitatet av Samuel Johnson:
"Når en mann er trett av London, er han trett av livet; for i London finnes alt livet kan ønske"
LONDON HERE I COME! :D
Men nyt våren alle sammen, med venner og famile :)

1 kommentar:

  1. Glede å grue meg te du flytte eg Åshild<3 grue meg te du flytte men glede meg på dine vegne å te å komma på besøk ett par ganger i året<3 eg e så gla i deg Åsii :D å me må ta is- date å jorbær :D

    - Hanne the birthday girl:D

    SvarSlett