Sider

onsdag 3. juni 2009

26 dager igjen..

Da var faktisk siste skriftlige eksamen levert! Det gikk for såvidt greit, men hadde en vond følelse i magen etterpå. Men denne følelsen ble erstattet av mat i magen da jeg feiret på MM på kaien med gode venniner :) Nå gjennstår det bare å møte opp neste tirsdag evt onsdag for å vite muntlig eksamen, for så å ha muntlig eksamen, og så en avslutning på skolen 19.juni. Jeg er med andre ord snart ferdig på Skeisvang for evig og alltid! :D

I kveld har jeg vært på styremøte for KM på Norheim. Litt merkelig å høre på all planlegging om høsten og semesteret som kommer. Flere enheter trenger ledere, og det var merkelig å ikke kunne tilby å hjelpe dem. Det var spesielt merkelig å høre om planene for Barnegospel, koret jeg har vært med som leder for i nesten 3 år blir det vel. Styret tullet om en "studietur" til London, finansiert av en basar! Haha! Men håper de ikke tullet om hele turen, jeg synes det hadde vært helt geeenialt om de hadde lagt et styremøte til storbyen :D *hinthint* Jeg kommer til å gå glipp av mye morro når jeg flytter vekk fra Norheim menighet, men tro meg, det skal bli like mye gøy i London! :)
Forrige torsdag var det avslutning for K-sisters, jentegruppa i Haugaland Krets KM. Også her ble det snakk om alle de kule tingene de skal gjøre til høsten! Jeg må bare bruke muligheten til å si at K-sisters er et geeenialt opplegg for jenter, der de blir utfordret, tatt vare på, og får oppleve mange tøffe ting! Margrethe fikk meg nesten til å gråte når hun skulle si takk for i år. De siste tre årene har jeg hengt etter Margrethe på flere leirer, møter og kurs enn jeg har i hele mitt liv, og det sier litt med tanke på at jeg har vært speider i 13 (19 uoffisielle) år. Men jeg håper og tror at jeg får henge meg på igjen når/viss jeg bestemmer meg for å komme tilbake til Haugesund :)

Det er 26 dager til jeg flytter!!! Også Margrete og Judith har begynt å planlegge turen over, men som søstre flest klarer de ikke å bli enige om noenting annet enn at de vil reise begge to. Hehe!
Har DU tenkt å ta turen over? :)

5 kommentarer:

  1. Åhh, eg misunne deg sånn! Synes også det er rart å sitte på møter for tiden. Alt som planlegges er jo ting jeg har kjempelyst til å være med på, men ikke kan :/

    SvarSlett
  2. Ja eg har tenkt å ta mange turar over te deg:D <3

    SvarSlett
  3. Jeeij! Glede meg t alle gongene du komme Vilde :D <3

    SvarSlett
  4. Eg misunne deg sååånn!!! Fy søren, så kjekt du komme te å få d! Eg o vil! Kanskje eg besøke deg isteden ;o) Kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Jaa, Gunvor du må komma på besøk! :D

    SvarSlett