Sider

fredag 12. juni 2009

Ferdig!!!

Jeeij! Jeg er herved ferdig med 13 års skolegang :D Hadde siste eksamen igår, i samfunnsgeografi. Jeg var helt vrak på forhånd, følte ikke at jeg hadde noe kontroll i det hele tatt. Jeg skulle inn klokken 12, så 5 på gikk jeg opp, gikk inn og skulle koble opp dataen til videokanonen. Så skjedde det, teknikken sviktet! Dataen min ville ikke koble seg opp, det var 4 stk som hadde vært inne før meg, og 3 av de hadde brukt power point, så det måtte jo være dataen min som ikke fungerte... Det endte med at jeg måtte gå ut av klasserommet, nestemann gikk inn istedenfor og jeg måtte på leit etter en annen data. Hehe, var ganske morsomt å se uttrykket på vennene mine når jeg kom tilbake etter bare 10 min :p Men jeg fikk låne data av ei som hadde hatt vært inne, så dataen hennes hadde vertfall fungert tidligere på dagen. Når jeg skulle inn på ny tok jeg med meg hennes data pluss enda en data, bare for å være på den sikre siden :) Denne gangen gikk det, puh! Jeg holdt foredraget mitt, som skulle vare i 15 min. De resterende 15 min skulle brukes til utspørring. Som nevnt før har vi ikke bok i dette faget, så jeg hadde ikke peiling på hva de ville spørre meg om. Spørmålene var knyttet opp til foredraget mitt, men likevel så følte jeg at det eneste som kom ut av munnen min var "ehh, vet ikke", eller "ehh, hæ?". Hehe, for å dra ut tiden endte det faktisk opp med at jeg spørte utfyllende spørsmål til lærer og sensor! Haha! Når vi satt å ventet på å få karakteren var jeg sikker på å få 3, men håpte på 4. Når jeg gikk inn for å vite karakteren så læreren min på meg på en rar måte. Kan ikke helt beskrive det. Sensor begynte å ramse opp hva hun ikke likte med foredraget og power pointen, så sa hun EN ting hun likte, og så kom karakteren: 5!!!!!!! Haha, alt jeg klarte å få frem var "Oi! Ehh, takk!". Tror kanskje at grunnen til at læreren min så på meg på en merkelig måte var at han syns at jeg ikke fortjente karakteren, eller at jeg burde være kjempe glad! Noe jeg selvfølgelig var!! :D Det var en herlig måte å avslutte 13 års skolegang. Nå er det bare avslutningen neste fredag som gjennstår. Så lenge jeg ikke har strøket på noen av de skriftlige eksamene da.. *krysser fingrene*
Etter eksamen igår gikk vi ned på kaien og spiste is i sola! Om kvelden var det feiring hos Anna, med grilling, jordbær og champange :) Og nå som alt skole, eksamen og stress er over så må jeg begynne å vertfall tenke på pakking. Idag er det 2 uker og 2 dager til jeg reiser. Fikk melding av Marie igår, og hun pakker litt hver dag! Hjeeeelp, jeg har ikke orket tanken på det en gang. Så kanskje jeg burde begynne :)
Håper alle som har hatt eksamen er fornøyd:) Og til mine medelever i 3.klasse, nå er vi ferdiiiig !! :D

2 kommentarer:

  1. Deilgt!! :D Lykke te i Londoooon! :P

    SvarSlett
  2. Taaakk :D Komme du på besøk eller? :)

    SvarSlett