Sider

lørdag 20. juni 2009

Avskjedsfest, hyttetur og "snakkes" :)

Da var eksamenskarakterene komt, og jeg må si at jeg ble veldig fornøyd :) Igår var det asvlutning på skolen, vi fikk aller først se revyen som en gjeng av medrussene mine har lagt, og den var KANON bra! Skikkelig morsom. Etter revyen ble det en smule mer høytidelig med musikk og dans, og ikke minst taler i konsertsalen. Det hele ble avsluttet med Skeisvangsangen, en helt perfekt slutt! Satt med bredt smil, samtidig som klumpen i halsen vokste. Fikk ikke sagt hade til alle sammen, men vi sees nok rundt juletider :)

Forrige lørdag var det avslutningsfest for meg hos Annki. Kjempe koslig med fint vær, god mat og ikke minst gode venner :) Annki hadde lagt et album til meg, bildet her er av framsiden.Var den beste avskjedpakken :D Og den skal iallfall være med i kofferten når den pakkes.

Apropos koffert! Jeg har gått til innkjøp av en geeedigen koffert, den er 77 cm høy, og rommer 90 l eller no i den dur. Problemet nå er å begynne å pakke, for alle klærne mine er til vask, og jeg gidder ikke vaske de. Tror fortsatt ikke det har gått opp for meg at jeg flytter om en uke, så jeg bare forskyver absolutt alt :) Ikke spesielt smart egentlig, men jeg må begynne på mandag iallefall.

På tirsdag så tok jeg, Vilde og Ida turen til Sauda. En utrolig koslig og avslappa hyttetur, med god mat og utrolig fint vær. Og ikke minst scrabble! For et utrolig morsomt spill! Selv om ikke poengskåren ble så høy hos noen av oss, så koste vi oss :)














På torsdag kom Annicken innom for å si hade, hun reiste nemlig til Sverige fredags morgen, og kommer ikke hjem før jeg reiser. Vi kjøpte skrapelodd, og kjørte rundt i den FIIIINE bilen hennes. Når hun skulle kjøre hjem ville jeg ikke gi slipp på henne. Det samme skjedde igår, da jeg måtte si hade til AnnaBanana. Eller vi ble vel egentlig enige om å si snakkes :p Vi ble også enige om å sende brev til hverandre, på den gode gamle måten :) Anna skal også ut i den store vide verden, helt til USA! Jeg klarte å holde tårene tilbake helt til jeg hadde gått ut av døra, da hulket jeg i vei, og da var Stine og Ida sine klemmer utrolig passende :)
Det er trist å si farvel, men jeg vet at det er et spennende år jeg går i møtet, og jeg gleder meg masse masse til å reise :) Er bare så kjipt akkurat det å si hade til alle andre.

Imorgen er det dåp til Lars Christian, og jeg skal være fadder :D Skal også hjelpe Norah å tørke av hodet hans etterpå :) Blir kjempe koslig!

Dere må ha en fortsatt god helg alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. <3<3<3<3<3 Komme t å savna deg kjempe masse Stinemooor <3<3 Glede meg t du komme på besøk ;)

    SvarSlett
  3. Skeisvangsangen? Har skeisvang egen song?

    SvarSlett
  4. Haha, ja, men eg har kje hørt an før i år da :p Tror an e skrevet av Kolbein Falkeid ;)

    SvarSlett