Sider

lørdag 11. april 2009

13 uker igjen!

Iiik! Om 13 uker så e eg kanskje på plass i min nye hjemby! Eg glede meg noe heilt sykt t å begynna. Sjøl om eg e litt redd for å få hjemlengsel. Men får bare make shure at livet i England blir så kjekt og spennande at eg kje vil him!

I kveld begynte eg å tenka på alt eg får muligheten t å oppleva i London. Og her e ei midlertidig lista, kje i prioritert rekkefølge vel og merka ;)

Ting eg vil oppleve/se/gjør iløpet av året mitt i London:

-
Serverdigheter som Big Ben, London Eye, London Bridge, Millenium Bridge, Speakers Corner osv
- Musikalar, eg vil se minst 3 musikalar iløpet året
- Piknik i ein av Londons månge parkar
- Nytt-år i London. New Years Eve i London ska visstnok ver ein opplevelse for seg sjøl! --->
- Fotball kamp
- Båttur på Themsen
- Nottinghill Carneval
- Vaktskifte ved Buckingham Palace
- Bonfire Night
- Westfire shopping centre, europas største shopping sentår
- Juletretenning på Trafalgar Square

Vertfall noe av det eg håpe å oppleva.
Noen så har andre tips? :)

God påske forresten folkens!

3 kommentarer:

  1. lunch på starbucks og julapakehandel :)åsså har eg hørt at det e et veldig bra marked i Hackney i nordlondon. åsse må du ta deg ein tur t Camden :D
    - astrid katrine

    SvarSlett
  2. Kjempebra liste!
    men jeg stemmer for en musikal i måneden, med på den? :D
    andre punkter:
    - Michael Jackson-konsert
    - "Hamlet" med Jude Law
    - Mocca Frappe på Starbucks (ofte - jeg må begrense meg..)
    - utflukter til: Oxford, Liverpool, Dublin, Bath, Cardiff..osv.
    - se teaterstykke i The Globe
    - ta bilde når du går over abbey road
    - se diverse scener fra notting hill - f.eks. kjøpe bok fra "the travel bookshop"
    - se en god konsert i royal albert hall
    - primrose hill (for å se kjendiser)
    og MYE mye mer!
    Trust me - skal sørge for at du ikke får hjemlengsel! :D
    - Marie

    SvarSlett
  3. Takk for tipså AK :)
    Marie, nå glede eg meg om mulig ennå mer! :D London here we come!!

    SvarSlett