Sider

søndag 19. april 2009

28 JUNI e datoen

For ei uka! På torsdag fekk eg vita at eg reise over t London allerede 28. juni! Så der røyk TT, men eg tar det ikkje så voldsomt tungt, eg får jo ei uka mer i Englands hovedstad, min nye hjemby :) Eg glede meg noe heilt syykt! Me e i alt 6 ettåringar så ska reisa, men alle komme ikkje på ein gong, blir kjekt å bli kjent med alle sammen. Og hjemmet me ska bo på, og kje minst London. Me komme t å bli kjent med byen på ein heilt ny og spennande måte, og eg kan kje få sagt kor mye eg glede meg!

Men eg grue meg litt og, igår kom nemmelig tanteunge nr 4 t verden :D Lars Christian blei født 18.april 2009, 3420 gram, 49 cm lång og 34.5 cm rundt hodet. Va på sjukehuset å såg an idag, nyyydlige gutten !
De spørte meg på intervjuet ka eg evt kom t å reisa ifra, og då va svaret "mine 4 tanteungar". Dei to eldste e blitt såpass gamle at de komme t å huska meg vertfall, men blir litt kjedelig å kje få med seg utviklingen t Helene og Lars Christian. Men det komme t å bli veldig vanskelig og tungt å reisa fra de. Men har eg fått heile familien t å lasta ner Skype, så eg tror det komme t å bli brukt flittigt :) Åsså komme eg jo him t jul vertfall, så det e jo kje som om eg forsvinne for alltid!

Men som eg har sagt sikkert 5 gonger nå, EG GLEDE meg t å begynna på året i London! :)

1 kommentar:

  1. så kjekt :D eg glede meg t å lesa her framøve :)

    SvarSlett