Sider

onsdag 29. april 2009

Sakte, men sikkert...

Det nermer seg farlig avreise, igår var det faktisk 2måneder til jeg pakker kofferten og flytter ! Tor Jarle har bestilt billett til meg, avreise fra Haugesund lufthavn Karmøy, søndag 28.juni 14.05. Deretter blir det tog inn til Liverpool street Sation hvor jeg skal møte Tor Jarle. Han skrev på mail at han hadde betalt for en koffert på 15 kg, og han anbefalte meg ikke å ta med mer. Haha, hvordan skal dette gå? Hvordan skal jeg klare å samle hele rommet og livet mitt i EN koffert? Har på følelsen det blir overvekt ja.. Folk rundt meg har begynt å snakke om å være med på flyplassen, og ha avskjedsfest, tiden går så altfor altfor fort! Men idag skrev Haugesunds Avis at Ryanair skal begynne med fredagsfly i ruten Haugesund-London. Jeg søkte på billetter igår, og dere kan komme på besøk, og betale mindre enn 500 for flyet! Så hiv dere på :D Haha!


Sakte, men sikkert går det mot avslutning på skolen også. Imorgen har jeg min siste ordinære prøve på Skeisvang. Litt skummelt og tenke på, samtidig er det en utrolig herlig følelse! Bare 4 eksamen igjen etter det, og jeg har fullført 13 år med skole(viss en teller med nullte klasse:p)!
Russetiden er i full gang, med knuter, kroer, og nå på lørdag; russedåp. Hehe, er spent på hva de fantastiske vennene mine har planlagt for meg, men når dere planlegger så husk, hevnen er søøt! ;) Neida, jeg tror vi kommer til å få det utrolig gøy på lørdag, gleder meg ! :) Uansett så nytes de siste månedene i Haugesund med venner og familie, og ikke minst SOL !

3 kommentarer:

  1. Ja, helt enig! - tiden går sakte, men sikkert.. Så rart at nå er det ikke såå lenge til London :) Men aller først: nyt russetiden - ha det kjempeskøy! Vi er det kun en gang. Vi skal være tidenes russ 2009! :D

    SvarSlett
  2. Det er ikke lenge til å det hele tatt :D Om 2 mnd vandrer vi nok i Londons gater, kanskje en liten shopping tur? :D
    Haha, russetiden er til for å nyytes :D

    SvarSlett
  3. ja, kanskje en liten shopping tur ;)
    I'm in!

    SvarSlett