Sider

tirsdag 11. august 2009

Besøk!

Jeeij, jeg har hatt mitt første skikkelige besøk i helga! Margrete og Judith tok turen over på fredag, og reiser hjem igjen idag, tirsdag. Det har vært en helt fantastisk helg, med veeeldig mye shopping! Ikke for min del vel og merke, jeg har vel mer diltet etter som guide :) På lørdag var vi på Westfield i godt over 7 timer, helt sykt! Det verste er at vi ikke merket det før vi skulle gå hjem, tiden bare føyk av sted :) På kvelden tok vi turen bort til Vue, og så "The Ugly Truth", hysterisk morsom film :p Søndagen gikk til enda mer shopping, da ble område Hammersmith, og Primark var butikken :) Hillsong stod som neste post på programmet, var veldig gøy, men tror jeg vil lære meg sangene til neste møte... Og litt mer energi, jeg og Judith satt omtrent hele møtet, og øynene gikk i kryss. Idag, mandag, måtte jeg tilbake på jobb, og tuttene var overlatt til seg selv. Litt krangling hadde det visst blitt iløpet av dagen, men de har vært veldig flinke til å finne fram. Og jeg tror de har kost seg i storbyen :) I kveld gikk vi en gjeng på Prince of Wales, etter kveldstankene. Kjekt å vise de en ekte(?) engelsk pub :) Nå har vi hatt et tårevått på gjensyn, de skal nemmelig tiiidelig opp imorgen.. Men det klarer de nok :)

En farvel og en hallo på samme dag, imorgen kommer mor, tante, Hanne og Torbjørn på besøk. Det blir skikkelig gøy :D Hehe, har aldri vært så lenge borte fra mor før, litt spessielt, men likevel godt :) Men så blir det også godt å se henne igjen :D Så hva de neste dagene kommer til å gå i er litt usikkert, utenom Hanne så er vel ingen av dem de største shopperne :p Kanskje det blir mer sightseeing, og park?

Nei, det blir en lang og travel dag imorgen, så senga roper :)

Håper alle får en fantastisk dag, og en utrolig fin uke :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar