Sider

lørdag 26. september 2009

Bonjour! Hello! Heihei!

Ja jeg er treig, og litt lat. Ting tar tid :) Og det passer meg fint!

Jeg har vært i Paris!! Det er jo faktisk to uker siden nå. Jeg og Julie tok toget som går under dammen fra London til Paris. Vi hadde en fantastisk helg der turistfaktoren var meget høy. Båttur på Themsen, Eiffeltårnet, Notre Dame, Mont Martre, Les Halles og alle andre turistplasser ble besøkt :) God mat ble spist og en smule shopping ble det også, for å si det sånn så kom vi vel hjem med 4 nye vesker og 3 par sko til sammen. Fin tur med andre ord. Da vi kom hjem igjen til K var det valgvake, med masse god mat og storskjerm.

Forrige søndag ble vi, sammen med ettåringene på Sjømannskirka presantert for menigheten. Det var en flott familiegudstjeneste, og mange fra K var å støttet opp. Vi skulle egentlig ha sanginnslag, men Marie og de andre hadde funnet ut vi kanskje ikke var den sterkeste gruppa, vokalt sett, så det ble allsang med barnesanger, veldig koslig :) Det ble en enda mer fantastisk kirkekaffe ute i hagen på Sjømannskirka, med svampekasting, kaker, ansiktsmaling, pølser og brus. Mange herlige små barn som byttet på å snakke engelsk og norsk, og som uten tvil var flinkere i engelsk enn meg :) Vi kom oss til slutt hjem for å spise middag, og etterpå gikk vi jammen meg på Hillsong også, en utrolig bra dag :D

På mandag hadde jeg kveldstanker, for første gang alene. Grudde meg virkelig, men det gikk veldig greit :) Godt å ha klart det, og å være ferdig, vertfall fram til neste gang xD

Tirsdags kveld var det styremøte her på, etter hadde vi dekket til "fest" i finstua, der vi skulle bli kjent med styret. Veldig koslige mennesker, de fleste har bodd her i London i langt over 20 år, så de har peiling på det meste om byen. Marie sa til Lene i styret at hun ønsket seg en urtehage, og to dager etterpå stod Lene på døren med urtehagen!! Haha! Så nå har vi urtehage på K.

Jeg har vært litt syk denne uka, er virkelig blitt bedre nå, men fortsatt litt tett i både ører og nese. Litt morsomt, for alle tenker automatisk at det er svineinfluensa! Haha, men det er det nok ikke, passer ikke helt inn med de symptomene ;) Men pga sykdommen har jeg holdt meg hjemme, og lagt meg heller tidlig. Så på torsdag var jeg endelig klar til å være sosial igjen, så da ble det pub besøk. Vi var en stor gjeng på 14(!!!) stk som tok turen ut. Vi lagte langbord og jeg tror de fleste koste seg :) Nå er bortimot alle de fastboende komt på plass, og fytti hvor gøy det er! Fantastiske mennesker med masse god energi og godt humør, slike mennesker vil K ha!! :D Velkommen skal dere være, til deres nye hjem :)

Igår var jeg en liten tur på Westfield, og jeg fant en topp og cardigan som var litt søt. Men var veldig usikker på om det var "helt meg". Så jeg gikk ut av butikken for å tenke på det, og når jeg skulle tilbake så var butikken stengt! Alle de andre butikkene hadde åpent, men akkurat den var stengt. Sjebnen?? No, I don't belive that :)
Men etter en litt kjedelig Westfield tur, møtte jeg Margaret, Julie, Maya og Elisabeth på Vue, der vi skulle se den nye versjonen av Fame. Og fytti for en gladfilm! Jeg tror alle svede på en gladsky på veien hjem :) Så nå er filmmusikken bestilt, og de andre skal ut å bruke dansefoten i kveld :)

Ha en ståålende helg alle sammen :)

2 kommentarer: