Sider

mandag 28. september 2009

Jeg er et kulturellt menneske! Hehe, idag har jeg fri, men fridagen idag har vært anderledes enn de andre. Istedenfor å sove til langt på dag stod jeg opp klokken 8(*kremt*, halv 9) for å dysje. Klokken ti satt jeg på kontoret å ventet på Margaret. Ti over ti kom hun daffende ned, hun hadde forsovet seg :p Men det gjor da ingenting, for mens hun dysjet og stelte seg fant jeg fram adresser noen av teatrene der det spilles musikaler. Målet idag var nemlig å se en musikal. Jeg skal jo se en på torsdag, og en neste onsdag også. Men det er jo sååå gøy! :D
Litt over 11 gikk vi fra K, Maya ringte å sa hun var ferdig på skolen. Åja, sånn er studentlivet ;) Vi avtalte å møtes på Piccadilly, oooog det gjorde vi. Etter å ha sett et merkelig vesen på tuben, skal ikke skrive og fortelle itilfelle jeg tråkker noen på tærne xD
Vi gikk til en av disse half price bodene, og fikk billetter til GREASE til £32,50 :) Forestillingen begynner hal 8 i kveld, så vi skal hive i oss middagen og løpet av gårde :)
YOUR THE ONE THAT I WANT!
Siden vi fikk billetter så kjapt, og det billettene som var målet idag, feiret vi på Starbucks :D NAM!
Men klokka var jo bare 12, og ingen av oss ville hjem. Så vi bestemte oss for å være enda mer kulturelle og gå på British Museum. For et svææært bygg! Og millioner av gjenstander, HJELP! Men vi koste oss gjennom en liten del av det. Egypt, Kina og ikke minst våre forfedre vikingene var blant det vi såg idag. Så får vi heller ta turen tilbake en annen dag :) Her er vertfall noen bilder fra museums turen :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar