Sider

fredag 4. september 2009

Paris here we come !


Julie og meg

Neste helg reiser jeg og Julie til Paris! Føler ikke det er så lenge siden vi satt å bestilte billetter, og tenkte at det var så langt fram i tid. Men som sagt tusen ganger før, tiden her i London går super fort.

Vi har prøvd å finne ut hva vi vil gjøre, utenom å se alle monumentene, men vanskelig å finne noe egentlig. London har typisk musikal som et "must" når en er på tur, men hva har Paris? Noen som har noen forslag? :)

Livet på K går fortsatt sin gang. Må jo bare innrømme at jeg er ganske så kjedelig for tiden. Jeg jobber, dusjer, spiser og holder meg for det meste på K(i kveld har vi faktisk holdt oss i sofaen og sett på Norge rundt!). Men jeg og Julie har blitt enige om at i helgen er vi nødt til å gjøre noe litt mer spennende, vi må få storbyfølelsen tilbake :D Ellers reiser Inger, Susanne og Marie på tur til Belfast imorgen. En merker det godt når 3 av 6 reiser bort en helg, så huset kommer til å bli tomt uten dem. Men de kommer tilbake mandags kveld da :)

På mandag skal kontoret her på K tømmes, og for dere som har sett det vet at det er ikke få ting som skal ut! Vi skal få nytt gulv, så alt må ut. Syns det er ganske så gøy når slike ting skjer, en liten forandring i hverdagen, og på K. Også nærmer det seg tiden der de fastboende strømmer på, vi gleeeder oss alle mann!

Ha en stråålende helg alle sammen! Om dere skal på tur, nyte sofaen eller nyte livet :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar