Sider

fredag 5. februar 2010

Hurra for deg som fyller ditt år!

Som sagt så har Marie bursdag idag! Da hun kom på jobb klokken 8 stod det en veldig fin og grønn krone å ventet på henne. Jeg gav streng beskjed om at den måtte hun ha på seg hele dagen, selv når hun vasket do! I lunsjen gikk alle 6 ettåringen på Paul for å spise lunsj, mens Mette og TJ passet huset. Hver fredag har vi fredagsfrukt, og siden det var Marie sin dag skulle hun få velge frukten. Vi gikk innom frukthandleren på vei hjem fra lunsjen, og siden hun hadde den flotte kronen på seg fikk hun 3 mandariner av han ene mannen :) Også fikk hun flere kommentarer iløpet av dagen, blant annet av en meget full dame på Tesco, og noen veiarbeidere på veien hjem :p Haha! Men under fredagsfrukten fikk hun presangen av oss i staben, pluss flott sang og dans. Haha, jeg må le når jeg hører og ser filmen av min vakre stab! De er nydelige, eller hva? Legg spesielt merke til Inger sin fine dans, jeg blir så utrolig glad når jeg ser den! Og TJ er som vanlig suveren på sangtekster, mens jeg for min del ikke visste før idag at det var et 2.vers på Hurra for deg!




Etter jobb dysja jeg, tok på meg morgenkåpen og la meg under dyna. Der sovnet jeg ganske så fort, til musikken fra musikalen Wicked. Det var så utrolig deilig. Det å ta en lur er utrolig undervurdert!
Før middag vasket jeg litt klær, og det må jeg få si, det å vaske klær er utrolig kjedelig!!
Men så var det tid for middag. Og jeg har aldri sett en så lang mat kø i matsalen før! Salatbar stod på menyen, og fytti det var utrolig godt! Til dessert så gikk vi på Gelato Mio for å fråtse is, og det gjorde jeg til den store gullemdaljen. Jeg bestilte 3 scoops, og Berit som jobber der sier til meg når hun kom med verdens største is: du må jo få det du betaler for! Jeg var nesten kvalm etterpå :p Men godt var det. Før vi gikk hjem tok vi turen innom puben og Tesco. Hjemme ventet Senkveld som en morsom avslutning på dagen :)

Nå må jeg nesten tenke på å pakke til reisen imorgen. Gleder meg mye!

Håper DU får en fin helg, uansett om du skal ligge i din egen seng, eller hotell seng ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar