Sider

onsdag 3. februar 2010

Februar??

Unnskyld meg, men er det virkelig 3. februar allerede?

Igår hadde jeg fri, men fikk noen mailer med svar på noen spørsmål jeg hadde sendt ut, og de svarene var ikke de jeg håpte på. Så store deler av dagen gikk til å være sint for at ting ikke går min vei. Jeg tror jeg er så bortskjemt med at ting som oftest går slik jeg har tenkt, eller i nærheten vertfall, så når det ikke gjør det blir jeg så sint at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.
Så jeg begynner så smått å få panikk! Ikke vet jeg hva jeg skal til høsten, opptakene begynner og de rundt meg begynner å finne ut av det. Heldigvis(for meg) er det noen som er like forvirret som meg :) Men jeg tror jeg kan klare å lure meg selv litt til at jeg har god tid enda :)

Så denne uken og helga skal bli fin, uten å panikk. Jeg er fortsatt "the birthday girl", men bare frem til fredag, da blir Marie 20 år også :) Og viss dere trodde jeg feira mye, har dere ikke møtt Marie ;) Torsdag skal vi på Julies, en fancy restaurant som er veldig populær blant de celebre naboene våre. Tror vi satser på et glass vin eller noe, med tanke på lønna vår :p Fredag, på selve dagen skal ettåringen ut i avenuen for å spise lunsj, før vi skal ha salatbar her på huset. Kvelden avsluttet på Gelato Mio, der Berit på huset jobber :)

På lørdag reiser vi til Southampton! Vi skal på Hilton hotellet:Fint? :) Ser nesten litt hytte aktig ut, bare en veldig STOR hytte, men du skjønner? Men totalt så betaler jeg rundt 300kr for hotell og reise! Det er jo helt sykt, nå er det riktig nok bare en natt, men uansett. Det blir deilig å komme seg litt bort, for da er det så deilig å komme hjem igjen :) Hotellet ligger ganske så sentralt i byen, har svømmebasseng, spa avdeling mm, woho!


Så kommer det en bursdagshilsen litt for seint, vertfall på bloggen;
Jeg vil ønske verdens beste mor med dagen som var på lørdag! :D Hurra for henne!!
Og nå kommer hun snart på besøk, det skal bli godt :) Jeg gleder meg! Glad i deg mor <3
Glemte det ikke ut i virkeligheten forresten, bare i bloggverden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar