Sider

lørdag 30. januar 2010

You are the dancing queen!!

Torsdags kveld var kvelden vi hadde ventet lenge etter. Jeg og Marie slo sammen 20 årsdagene våre og feirte 40års dag med middag på Hard Rock Cafè og musikalen Mamma mia :)
Maten på Hard Rock Cafè var som alltid utrolig god! Siden det var bursdagene våre, og vi skulle ha en helaften tok vi taxi fra Hard Rock til teateret. Det er snakk om knappe kilometeren! Men skal det være så skal det være :) Musikalen var super trouper ;) Liker filmen bedre, men musikalen anbefales på det sterkeste. Jeg havnet ved siden av en utrolig søt britisk dame. Hun nok over 70 år, men likevel sprek. Hun spørte meg noen spørsmål under pausen, og så fikk hun se i programmet mitt. Problemet kom da det på et tidspunkt så ut som hun hadde tenkt å beholde det. Men jeg fikk det tilbake, og da musikalen var slutt takket hun veldig. SØT! På slutten av musikalen var det litt karaoke stemning, utrolig gøy :D

Men når jeg først var innpå eldre damer. Idag gikk jeg og Marie hjem fra Notting Hill. Da vi kom til bussstoppet var det en gammel dame med gåstol som spørte oss om veien til Portobello Road. Hun hadde lyst til å ta bussen, men vi sa at det mest sannsynligvis ikke gikk, men at hun kunne gå? Da sa hun at hun er 97(!!!) år og at hun nettopp hadde komt ut fra sykehuset, så tok hun en liten dans for oss :D Hehe, så foreslo jeg at hun kunne ta taxi, og da så hun på meg og spørte om jeg trodde hun var rik :p Utrolig herlig dame med humoren og humøret i behold. Et sant forbilde spør du meg :) Jeg spørte også om jeg kunne få ta bilde av henne, men hun synes ikke hun var fotogen, så det fikk jeg ikke lov til! :) Haha, igjen, utrolig herlig dame! :)

2 kommentarer:

  1. nåååh! for ei herli dama :D mn kom hu seg hjem da?x)

    SvarSlett
  2. Eg vett ikkje! Det som va litt skummelt =/ Marie hadde seriøst lyst å følga na, men me konne jo ikkje akkurat følt inne ha heile kvelden ;p

    SvarSlett