Sider

mandag 18. januar 2010

Crazy love!!

Tittelen på innlegget kommer av to grunner. Jeg er for det første hekta på Michael Bublè sitt nye album, "Crazy love"! For det andre, når jeg ser på bildene fra fredagskvelden/natten av Marie og Anders så skjønner jeg at disse to gale skapningene gjør livet meget bra på K, og jeg er veldig glad i de <3
Men ja, bildene fra fredagen føler jeg ikke helt for å forklare. Men vi lo så godt at Susanne kom inn å spørte om vi kunne dempe oss, og jammen har jeg ledd godt i ettertid når jeg har sett på bildene! Haha!




I helga har jeg hatt jobbehelg. Lørdagen var dagen for middagsvakt, rester kan bli utrolig spennede egentlig! ;) På kvelden var det omtrent bare jeg og Mette som var hjemme. Etter vakta mi ble jeg igjen på kjøkkenet og snakket med Mette i godt over 2 timer. Veldig koselig, men også litt trist. Vi snakket om alt og ingeting, og om da vi skal reise fra K. Det ble latter og tårer og en veldig god samtale :)

Tidligvakt med Mette og Randi ventet med på søndagen. Mange senger og mange rom, men søndag er søndag, en fin dag med veldig god frokost! Etter middag fikk jeg vakre Maya med meg på Hillsong der vi møtte Inger. Inger er flink! Inger har engasjert seg i Hillsong og denne dagen gikk hun rundt med en "Ask me" genser og hadde små oppgaver før og etter gudstjenesten. Preken var litt lang denne gangen, spesielt siden jeg hadde vært på jobb, så jeg små sov noen ganger :p Men Hillsong kan bare beskrives med et ord: FANTASTISK!! Og da de viste en film som skulle være litt en reklame for menigheten kjente jeg et kick i magen. Jeg savner å være med å planlegge ting, arrangere ting, være med på forskjellige ting. Jeg savner fellesskapet i en menighet, et kor, en klubb. Så nå begynner høsten å bli litt mer bestemt....to be continued ;)

Mandag=FRI!! Juhu! Anders hadde også fri denne dagen. Jeg fikk sove lenge før vi tok bussen til Piccadilly. Vi var innom Lillywhites, før turen gikk til bokbutikken. Lunsj ble det på Itsu, sushi! Mmm :) Så tok vi bussen til Kensington High street og gikk gjennom den. Mange har mast på Anders at han må klippe seg, så idag gjorde vi det. Jeg følte meg litt som en mor som skulle få sønnen på 4 klipt. "Kom Anders, så skal vi få deg klipt" :p Bildet nedenfor er forresten fra før han hadde vært hos frisøren.
Nå har Marie bestilt bord til oss på thai-restauranten på Churchill Arms. Det er nemmelig Fishermans pie til middag idag.. :p Så det blir veldig koselig :)

Posted by Picasa

Og til slutt, i helga får Marie besøk og Anders reiser besøk, så viss noen vil kaste seg på flyet til London på fredag for å holde meg med selskap i helga; VELKOMMEN SKAL DU VÆRE :)

Og heeelt til slutt ;) Den store dagen nærmer seg med stormskritt. Jeg snakker selvfølgelig om 20års dagen min! Jeg har fått fri, så jeg skal gjøre akkurat det jeg vil! Jeg vet bare ikke hva jeg vil... Men dagen blir nok fin :) Jeg må innrømme at jeg ELSKER å ha bursdag!! Men jeg er ikke like begeistret over at jeg faktisk blir 20! Halveis til 40 det skal jeg si deg. Men de kloke ordene: "Alternativet er verre" er så sant, så sant :)

Ha en flott mandags kveld :)

1 kommentar: