Sider

lørdag 30. januar 2010

20 år!

Det er nå en eldre, klokere og mer erfaren Åshild som skriver på bloggen. Eller, med tanke på prinsesseserviettene vi hadde på bursdagslunsjen min så er kanskje ikke det helt rett?
Bursdagen begynte med at mormor ringte for å gratulere meg. Etter det så jeg at jeg hadde fått 3 meldinger fra Kristin. Den ene var en film av Helenemor som vinker til meg, den andre var en film av Eirik som synger "Happy bursdag to jul" og den siste var melding fra henne. Veldig koselig :) Jeg og Julie skulle egentlig ut å spise lunsj, men de i staben hadde andre planer. Mette hadde kjøpt inn laks så vi skulle ha en god lunsj på K:


Happy birthday to meee!


Staben min som lagte en fantastisk bursdag for meg<3

Siden lunsjplanene til meg og Julie ble omgjort så gikk vi til Notting Hill Gate å tok en kaffe og fruktsalat istede. Utrolig koselig, og sykt god fruktsalat!


Søte Julie :)

Da Julie begynne på jobb tok jeg bussen til Piccadilly sammen med Marie. Hun skulle på en fransk bokbutikk, og jeg ville bare til Piccadilly. Det er den plassen der det virkelig går opp for meg at jeg faktisk BOR i London :) Da vi kom hjem igjen var det rett opp på rommet for å skype, først med Lars Harald, Tove, Norah og Lars Christian. Norah og LC hadde kledd seg ut for anledningen. Norah var Ole Brumm og LC var en meget søt dinosaur :p
Så var det middags tid, jeg hadde fått komt med ønsker, og Mette hadde valgt ut "Pasta carbonara". NAM!! Etter en nydelig middag var det skyping igjen, nå med Kristin, Eirik og Helene. Eirik sang både "happy bursdag" til meg, og brannmann sam sangen :) Helene ville veldig gjerne trykke, og syns det var veldig morsomt å se både meg på skjermen, men også seg selv :p

Så var det på tide med Häagen-Dazs, hele staben, minus Julie og Susanne var med. Og Anne kjøpte ballong til meg! Hurra! Vi lekte leker og spiste is, helt perfekt barneselskap. Ehh? Jada :)

Ballongen jeg fikk av Anne :)

Mennesker å bli glad i <3


Takket være denne søte personen ble dagen min utrolig fiin <3



Anders sang for meg! <3




Da vi kom hjem fikk jeg kake! :)

For å si det enkelt og greit, bursdagen min i London var helt perfekt! Jeg storkoste meg hele dagen. Selvfølgelig savnet jeg de hjemme, men fytti, de rundt meg her er bare så flotte, og gjorde dagen min super duper! Tusen takk alle sammen :) Marie, Anders, Julie, Susanne, Inger, TJ, Anne og Mette, jeg er super glad i dere, tusen takk igjen :)

Og til dere hjemme, savner dere! Og tusen takk for kort og presanger, glad i dere også <3>

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar