Sider

tirsdag 26. januar 2010

De flotte tenårene er forbi...

Har egentlig ingenting å fortelle, men må bare ha et siste innlegg, skrevet som tenåring... ;)
Gleder meg veldig til dagen imorgen, jeg elsker å ha bursdag!!! :D Tallet 20 skremmer meg heller litt. Men jeg håper at det 2 tallet først vil føre med seg litt visdom om hva livet bringer videre for meg ;)
Men tilbake til selve dagen, jeg har lagt litt planer, men er det noe jeg har lært meg her i London så er det det at ting ikke går som planlagt. Jeg skal spise lunsj med Julie, så til Piccadilly med Marie, før det er middag hjemme på K, så er det Haagen Dasz med deler av staben og de som vil :) Til slutt håper jeg å rekke en liten tur innom puben :)

Så med det så håper jeg at dere får det fint på min bursdag :D Hipp hurra!

2 kommentarer:

  1. gratulera så mye med dagen Åshild:D

    SvarSlett
  2. Hurra, hurra for Åshild! Gratla med 20 års dagen!
    Håper du får en knallkjekke dag. Klem fra mor

    SvarSlett