Sider

mandag 4. januar 2010

....og jula varer helt til påske

Jul er en flott høytid, og min favoritt, men nå er det jammen meg nok! Mette sa det, vi har gått i juleselskaper siden 3. desember da det var grøtfest på K, og vi har bakt julekaker siden begynnelsen på november. Så nå er det nok. Treet og pyntet skal visstnok stå til 13.dag jul, men jeg har sett at Mette har tatt ned litt allerede. Jeg gleder meg til å få alt tilbake til normalen, gleder meg til alle kommer tilbake til London!! Selv om besøket til de fleste reist fra K nå, så nå har jeg folk som kan leke sammen med meg igjen :) Men en ting som jeg syns har vært veldig koselig nå i jula er at vi har fått en stor stue. Det kunne godt vært sånn litt lengre ;)
Men jula er hjertelig velkommen tilbake neste år, men jeg takker for den fine tida nå.

På fredag gikk Mette, Vigdis(venninnen til Mette), Arve, pappen til Arve og jeg på puben Churchill Arms. En av Londons mest koselige og mest besøkte(er jeg sikker på) puber. Og med koselig mennesker rundt seg så blir kvelden bra. Da vi kom tilbake til K skulle jeg og Arve se på tv, det endte med at jeg sovnet på sofaen.... Hehe, ikke fult så bra selskap i meg den kvelden nei.

Så var det helg, selv om dagene går over i hverandre for meg, og spesielt nå i høytiden. Men lørdag kom uansett, jeg tok en tur i parken og på butikken før det var seinvakt som gjaldt. Anders hadde middag, og jeg digger de vaktene der jeg og Anders jobber sammen! Jeg ler 90% av tiden! På kvelden var huset bortimot tomt, så jeg, Anders og Arve okkuperte stua og tven. Vi knødde oss sammen i en sofa, og snudde tven rett mot oss. Så fant vi frem chips, mandler, cola og peanøtter, så to filmer pluss en meget dårlig poker dokumentar, og plutselig var klokka 3(?). Det var en veldig hjemmekoselig kveld sammen med to flotte gutter <3

Haha, speaking of gutter! For første gang siden jeg flyttet til K, har jeg vært i et voldsomt undertall som jente! Det er utrolig merkelig og ikke å ha 20 andre jenter som snakker i ett rundt meg hele tiden, men og litt deilig :p Sorry jenter! Men det har gått fint da, syns vertfall jeg. Spørs hva flertallet mener(haha, guttene!). Haha, merker at dårligere humor er noe av det jeg har fått av å kun henge med gutter ;)

Julekrybben til K
Det fine treet som står midt mellom stuene :)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar