Sider

mandag 18. januar 2010

Hei og hå

Åh hei! Hvor ble første del av januar av? Ikke på bloggen min i alle fall... Fikk melding av mor tidligere i uka, om det var travelt hos oss for tiden, siden hun ikke hadde hørt noe fra meg på lenge. Det er egentlig ikke spesielt travelt, men alle har kommet tilbake fra juleferie med en helt ny energi og lysten til å oppleve London er igjen stor.

Men jeg skal oppsummere den siste uka ++ uten å skrive bok! Hele staben er tilbake, Marie kom først, og det var en fryyyd å se de igjen! :) Lørdagen som Marie kom var vi på puben Churchill Arms, veldig koselig. Da vi kom hjem fant jeg og Marie ut av hun skulle ligge inne hos meg denne natta. Så bildet under er tatt dagen etter, og jeg vil bare påpeke at rotet dermed ikke bare er mitt :) Og at det er veldig ryddig nå!

På søndagen gikk jeg, Anders og Marie en tur på Westfield. Starbucks var et naturlig stoppested, og HMV. Jeg kjøpte sesong av CSI NY, noe som resulterte i at jeg og Anders brukte over 6 timer denne kvelden til å se CSI :p Og det ble kveldsaktiviteten de neste dagene også :)

Mandag etter jobb tok jeg og Marie bussen til Oxfords Circus, Marie skulle kjøpe Friends boksen på HMV. Planen var å dra hjem etterpå, men istede droppa vi fiskemiddagen på K og spiste på Pizza Hut istedenfor. Vi kjøpte også musikal billetter til Sister Act til samme kvelden. Musikale var sovemedisin under første akt, men andre akt var veldig bra! Lengselen etter ten-sing livet ble sterk og frysningene kom på rekke og rad :)




Onsdag var det en bitteliten pubtur igjen, sammen med alle ettåringene utenom Susanne som var på seinvakt.. Bildet er av Anders og Inger, tatt med mobilen ;)


Så kom torsdagen og første stabsmøte på over en mnd! På kvelden gikk jeg på kino sammen med Alexander og Marie, vi skulle se Sherlock Holmes. Jeg satt og lo av og til, og da jeg snudde meg til Marie satt hun langt ned i sete og sov. Da jeg så opp på Alexander for å få han til å le av Marie så sov jammen meg han også!! Ikke den helt store film opplevelsen med andre ord ;)

Jeg skal skrive om de andre dagene i neste innlegg, men det fotoprogrammet jeg bruker tillater bare at jeg laster opp 4 bilder om gangen ;)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar