Sider

søndag 24. januar 2010

Hillsong

Siste del på programmet idag var å gå på Hillsong med Maya og Inger. Da vi satt på bussen hjem fra Oxford fikk jeg melding av Inger om at idag skulle det være album innspilling på Hillsong(noe som var litt feil, for det var DVD innspilling istedenfor). Hun sa at det nok kom en hel masse folk idag, så hun måtte nok være utenfor å jobbe, og kunne ikke sitte med oss. Jeg ble litt forsinket pga en ulykke på motorveien, men var på Tottenham Court Road lenge før vi pleier å være der. Fant Maya med en gang, og skulle til å gå inn da jeg ser køen. Køen for å komme inn, PÅ GUDSTJENESTEN, gikk fra Dominion Theatre, ned rundt hjørnet, og fortsatte i lange baner. Det var kanskje 500m med kø. Og jeg gjentar, for å komme inn på gudstjenesten! Jeg må jo bare si at jeg har aldri stått i kø for å gå i kirken før, så det var en ny opplevelse. Men fytti, det var søren meg verdt det!! Ikke vet jeg hvor mange vi var, men iallefall 1500. Musikken var fantastisk, "showet" var bedre og stemingen klarer jeg ikke å forklare en gang. Det var helt sykt! I over to timer stod vi å sang. Helt utrolig herlig:D Også er det jo litt kult at jeg muuuligens kan sees på en Hillsong DVD :) Hihi, gjett om den DVD`en skal kjøpes! :)
Men jeg mener det, er du i London så er Hillsong, London church absolutt å anbefale!




Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar