Sider

mandag 4. januar 2010

Nyttårsaften

Kvelden begynte rundt 3 for min del. Da var det jobb og kjøkkentjeneste som gjaldt. Kalkunen var i ovnen, og klokka var det klart for fest i matsalen. Vi var vel rundt 25 som satt rundt bordet. Etter middag og oppvask var det kaffe og kaker i stua, før vi "unge" fikk gå til byen. Jeg gikk sammen med Anders, Arve og pappen til Arve, Lars. Vi kom oss til Green Park og gikk ned over mot Themsen og London Eye. Even hadde tipset meg om en plass hvor en så ganske bra, men broren til Anders hadde tatt kartet og alt jeg husket var Horse! Hehe, men de geniale guttene jeg hadde med meg skjønte etter litt mobbing hvor jeg ville, og de fant fram. Og vi var ikke alene for å si det sånn. Jeg er sikker på at innenfor det område de hadde sperret av var det mennesker som tilsvarte vertfall hele Norges befolkning!! Men vi fikk veldig god plass, og vi feirte 2010 to ganger. Først da dere hjemme var inne i det nye året, og selvfølgelig da rakettene på London Eye begynte å poppe. Det var et helt fantastisk fyrverkeri, og det at jeg gikk inn i det nye året sammen med så gode gutter gjorde kvelden veldig, veldig bra :) Og jeg skal uten tvil feire nyttår i London flere ganger. Jeg og Anders snakka om å booke oss inn på K til neste nyttår allerede :p Håper kvelden og begynnelsen på dette året har vært like bra for dere som for meg :) Livet er veldig bra for tiden, eller hva? :)

Ha et strååålende fint 2010!! :)



Festbordet :)

Susanne og Mette(i kjent stil med øynene igjen)

Staben denne nyttårsaften <3

Meg og Anders da vi stod å ventet på fyrverkeriet. Det blå som dere kan skimte så vidt bak oss er London Eye :p Vi så det myyye bedre enn hva bildet tilsier ;)

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Andreas: åååh, jeg liker så godt de to.
    Marie: hvem da?
    Andreas: Åshild og Anders selvfølgelig!
    <3

    SvarSlett
  2. Ååå, Andreas, vi liker deg også!!
    Haha, så utrolig søtt

    SvarSlett