Sider

søndag 24. januar 2010

Lørdagskos på ASDA

Men alle andre går ut og nyter Londons natteliv på puber og utesteder reiser Marie og Åshild til ASDA. ASDA er en gigantisk hypermarked med alt ifra mat, klær, dvd`er osv... Vi tok bussen ut, noe som tar ca. 30-40 min. Jeg var usikker om jeg hadde penger på oyster cardet mitt, men heldigvis var maskinen ødelagt på bussen så vi fikk gratis tur. Bussen som tar oss til Central Middlesex Hospital, som er endestoppet og også der ASDA ligger, har en merkelig rute. Den kjører langt ute i gokenland! Og midt i det øde og forlatte delen stopper bussen, og skal ikke lengre!! Så står vi der, jeg vet fortsatt ikke om jeg har penger på cardet mitt, og om det kommer ny buss i det hele tatt. Men joda, det ordner seg for snille piker. Ny buss kommer, og jammen meg var også maskinen ødelagt på den, så enda en gratis busstur :D
På ASDA kjøpte jeg 5 nye filmer, Marie kjøpte 7 :p Vi kjøpte også noen spennende indiske greier som vi lagte da vi kom hjem igjen. Da vi stod i kø for å betale stod det en mann forann oss som så ut til å gå i bakken når som helst! Hverken vi eller kassadama visste hva vi skulle gjøre eller hvorfor han oppførte seg sånn. Han sa han hadde det bra, men hallo? Men det gikk bra da, men pulsen var passe høy...
Så tok vi taxi hjem til K, hvor Anne var på jobb :) Vi varmet de indiske kjøttbollene eller hva det enn var, så gikk vi opp til rommet mitt og satte på en av filmene og koste oss med maten og litt snop. En veldig rolig, men koselig lørdags kveld :)




Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar