Sider

torsdag 21. januar 2010

Gutt+jomfru=?

I kveld har vi hatt beboerkveld her på huset. Alle de som bor her fast ble invitert til kveldsmat og møte. Jeg hadde middagsvakt idag, så alt i alt var jeg på jobb 10 timer i strekk, og det gikk veldig fint :) Under møte og kveldsen skulle vi bli kjent med hverandre, så alle reiste seg, sa navnet sitt, hvor de kom ifra og hva de gjorde i London. Mange forskjellige mennesker, fra forskjellige plasser(dog ekstremt mange fra Rogaland, spesielt Stavanger), og med utrolig mye forskjellig å gjøre på i London. For min del ble det: "Hette Åshild, komme i fra Haugesund og jobbe som husassistent her på K". Etterpå sang vi "Jeg liker dine store ører", med fine bevegelser vist av Tor Jarle, og et ekstra WUUU på slutten av hvert refreng, veldig gøy! Så var det på tide med ny lek, alle skulle skrive en hemmelighet, eller noe ingen andre visste om deg. Jeg fikk vite dette rundt lunsjtider, og gikk å grublet på hva jeg skulle skrive i over 6 timer. Etter at jeg hadde tenkt så det knaket kom jeg fram til at jeg har hatt et ganske standar liv, med få happenings som får folk til å tenke WOW :p Men for all del, jeg er strålende fornøyd med livet mitt, skulle bare ønske det var litt mer spennende når jeg skal være med på slike leker.. Men det jeg skrev var: Jeg fikk det til å strømme skum ut av vaskemaskinen! Det kom en haug spennende historier, Ikram har f.eks spilt på u21 landslaget i fotball, respekt for det! Julie har nakenbadet i -20! Anders var innom 5 forskjellige land på bursdagen sin en gang og Maya satt ca 45 timer på en karaokebuss i Kambodsja. Mye gøy :)
Så var det tid for god mat! Nam! Laks og eggerøre, brie og druer, livet er jammen meg bra på K. Det var faktisk 4 gang staben spiste laks denne uken. Men så bor vi jo også i godeste Holland Park ;)
Så skal jeg forklare overskriften på innlegget; til slutt hadde TJ en bordkonkurranse. Det var en rebus, der vi skulle finne fram til byer og steder i Norge, som var skrevet inn i en historie. Det begynte oppe i nord og gikk sakte men sikkert sørvestover. Og da, mine kjære blogglesere, vet dere hvilket sted gutt+jomfru er? Jeg kan si at stedene turen gikk til etterpå var 60minutter på hevingmiddelet(en time på Jæren) og Jeg(på nynorsk) er frisk(Egersund) ;)

En utrolig koselig og gøyal kveld med andre ord!

Og over til noe helt annet; onsdagskveld hjalp jeg TJ med å pakke 130 brev som skulle sendes til skoler i Norge, der stillingsannonsen for neste år lå ved. Det var trist! At de nå begynner å lete etter nye ettåringer... Ting går så fort, det er ikke lenge siden jeg sendte inn søknaden selv jo! Men er DU interessert? Sjekk hjemmesiden vår ved å trykke på bilde av KFUK-hjemmet er på bloggen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar