Sider

mandag 22. februar 2010

Hvor er mitt sosiale liv blitt av?

....det har tatt seg en ferietur til Vancouver, Canada!

Det blir ofte en liten pause i bloggingen fra gang til gang, men det er egentlig bare positivt. Det betyr som oftest at det skjer mye her og at tiden rett og slett ikke strekker til :)

Siden OL-studioet ble åpnet har det vært mange rop, klapping, brøl, latter, skuffelse og ikke minst glede fra mange forskjellige mennesker som har tatt turen . Det er rart hvor patriotisk en blir når landet vårt er i aksjon, og ikke minst når vi gjør det godt. Fantastisk gøy har vi det iallefall! :D HEIA NORGE!! Utrolig morsomt når stuen er bortimot full(og av og til overfull) og alle sammen spretter på beina å jubler over Hegle Svendsen sine 6 treff i siste runde. Eller når det nærmer seg oppløpet og alle av en eller annen grunn tror det hjelper å lene seg mest mulig fram mot tv`en og rope "KOM IGJEN MARIIIIIIT!!!". Haha, vi koooser oss!! Ser du noe på OL? :)

Jeg kan nesten kalle meg sportsidiot snart! Til og med på fridagen min brukte jeg kvelden hjemme til å se på NRK. Men formiddagen og tidlig ettermiddag ble tilbrakt i Ealing Broadway, litt shopping, menst cafè :)

Det er nesten litt latterlig hvor mye jeg må anstrenge hjernen for å komme på om jeg har gjort noe annet de siste to ukene, annet enn OL. Men jeg har vært på kino! Både "Invictus", som handler om Nelson Mandela, og "Valentines Day" er til å anbefale :) "Valentines Day" så jeg, Marie og Inger en tidlig ettermiddag etter at jeg og Marie var ferdig med hele arbeidslisten på under 3,5 time! Tror det må være ny K rekord!! :)

Ellers er Mor, Inger Synnøve, Hilde, Gjertrud, Ida og Solveig på besøk hos meg for tiden. Skal skrive nytt innlegg om hele oppholdet deres etter de har reist :)

1 kommentar:

  1. høres ut som et perfekt liv - det er jo bare 16 dager hvert 4. år! ;D

    SvarSlett