Sider

torsdag 11. mars 2010

Har du møtt min søte venn Jens?

Møt Jens!
Jens er en av verdens skjønneste og beste gutter. La meg fortelle litt om denne flotte personen som jeg er så heldig at jeg kan kalle min venn. Jens lager alltid god steming og godt humør rundt seg. Han er en JA-person og det smitter. Når du ser Jens klarer en ikke å la vær å smile :) Han er omtenksom, morsom, lett å snakke med og tvers gjennom god! Til bursdagen min fikk jeg et sjal av Jens, og det fineste brevet jeg noen gang har fått. Når han og Åshild(den like søte kjæresten hans), var i London forrige uke møtte jeg dem på Notting Hill for å spise lunsj. Litt sykt, men jeg hadde faktisk ikke sett Jens siden dagen før jeg flyttet til London, så klemmen jeg fikk var en ekstra god Jensklem! :) Da hadde de kjøpt en Mikke mus kopp til meg på Disney store, og printa ut et bilde av meg selv. Søte, eller hva? Sammen med Marie og Siri spiste vi lunsj på Pancake house i Kennsington chrurch street, før Jens og Åshild slo følge med meg til K. Veldig gøy å endelig få vise Jens område mitt, og huset her. Godt å se han igjen, og ut ifra hva de fortalte så har de det veldig bra i Stavanger, og det liker vi :D

Søte Jens Kristian og Åshild :)


Mikke mus koppen og bildet av meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar