Sider

mandag 29. mars 2010

Liten oppdatering

I helgen har jeg hatt arbeidshelg, men det stopper meg ikke fra å leve Londonlivet! :) Jeg hadde en ny opplevelse på fredagm da gikk jeg nemmelig på kino helt alene for første gang. Var litt kjedelig å ikke ha noen å jabbe med før kinoen begynte, men jeg ble en opplevelse rikere ;)
Lørdag hadde jeg middagsvakt før jeg tok turen på Prince of Wales sammen med Arvelarve og Anderspanders :) Utrolig koselig og morsom kveld. Men det ble farlig sent, så tidligvakten dagen etterpå, med en time mindre søvn pga klokkestilling var tungt. Men jeg og Mette klarte oss gjennom den vakten også, med god hjelp fra Randi. Mette pleier ikke å være med oss på romvasken, men denne dagen var hun det. Etter det siste rommet var jeg og Randi veldig enige om at vi ikke ville ha henne med flere ganger. Hun så ALT!! Til og med ting som ikke var å se! Lamper ble flyttet på, stoler ble kastet, dyner ble byttet ut osv osv. Selvfølgelig, det ble jo fint, selv om vi pleier å være flinke til vanlig også, det tok bare så sykt lang tid!

Etter jobb "sloss" jeg litt med Marie, merket at jeg savnet broremann ekstra mye akkurat da. Helt siden jeg var liten har jeg og Lars Harald sloss, det begynte alltid som tull også endte det med at jeg grein og han fikk kjeft. Vi kan egentlig fortsatt finne på det den dag idag, bare at jeg ikke begynner å grine da... Men i og med at jeg alltid har vært minst, så har jeg jo alltid tapt. Men med Marie er jeg større og tyngre, så jeg vinner LETT! ;) Haha, utrolig gøy :D
Middagen ble spist i en fei før jeg og Maya tok tuben til Tottenham Court Road, og Hillsong. Denne gange var det ikke en gal mann som talte, men både jeg og Maya var så trøtte at vi sovnet :p Det var en mann som satt forann oss, og han snudde seg flere ganger for å se på oss, litt pinlig.

Idag, mandag har jeg og Marie hatt fridag sammen. Jeg våknet alt for tidelig til en forferdelig during utenfor vinduet mitt. Jeg ble så sint at det var rett før jeg stakk hodet ut å ropte stygge ting til de som gjorde at lyden kom! Møkka galskap!! Men det som jeg gjorde, for jeg tør aldri å si ifra om slike ting, var å lukke igjen vinduet å sovne igjen xD Kvelden før hadde jeg og Marie blitt enige om at vi skule gå ifra K senest 11, 11.04 våknet jeg på nytt å ser på klokken. Jaja, så ble dagen litt kortere, men jeg fikk vertfall sove litt ut :) Etter en fantastisk god frokost/lunsj på Giraffe i avenuen(det er ikke hver dag en spiser burger og chips til frokost) tok vi tuben til Ealing Broadway for å shoppe på Primark. Det ble overraskende lite på begge to, så vi tok turen inn til Oxford Street der vi gikk innom norske Bik Bok. Utrolig kult, bak kassen så var det malt på veggen "Vaer saa god". Så var det på tide å komme seg hjemover, Ellen, søsteren til Marie hadde ankommet K sammen med en vennine, og staben skulle ut på blåmiddag. Mer om den i neste innlegg ;)

Ellers går nå dagene, Londonlivet er virkelig bra for tiden! Blir litt besøk og litt kjente som stikker innom byen og K de neste ukene. Imorgen ankommer søte Judith, sammen med to venniner skal de innta K fram til lørdagen. Mor har viss sendt med litt norsk påskesnop, så det blir bra :) På torsdag kommer Julie på besøk, det blir utrolig koselig! Gleder meg masse. Blir nok litt shopping, mat og kanskje en musikal. Også skal jeg endelig klippe meg, må jo det når privatfrisøren min blir flydd inn til London ;) Neste uke kommer LiV Haugaland på besøk, de skal ikke bo på K, men skal ha litt kurs her. Satser på å være en del sammen med de, har blant annet fått fri på fredagen. Så det blir koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar