Sider

torsdag 11. mars 2010

M- for mars, Mette, musikaler og Marie sin familie

Det er mars folkens! Hjemme er det visstnok fortsatt snø, men her er våren i gang. Forrige onsdag kom familien til Marie på besøk. Utrolig koselig å se dem alle igjen :) Andreas, lillebroren lager virkelig god steming og liv på huset når han er her, noe som er veldig koselig. På fredagen fikk jeg være med dem på Häagen-Dazs, en utrolig koselig kveld med familien Fæster-Tønnessen :)
Lørdag var det tid for frihelg, og jeg sov lenge før jeg gikk på cafè med Maya. Først lunsj, før Maya begynte med skolearbeid, og jeg forberedte meg til en intervju. Tiden gikk utrolig fort, og vi glemte oss nesten litt bort. Etter tre timer fant vi ut at det var på tide å komme seg hjem igjen. Jeg hadde ikke mer en satt foten innenfor huset før jeg og Mette gikk ut igjen. Vi tok tuben til Covent garden, for å spise på Real Greek, som etter navnet tilsier, serverer gresk mat. Det var litt kaos på restauranten, men vi hadde det veldig koselig sammen. God mat, selv om det i følge Mette ikke var gresk nok :p


Etter maten følgte Mette meg opp til Tottenham Court Road, og Dominion theatre, hvor jeg møtte Anders. Billettene var bestilt på forhånd, og vi var klare for å se We will rock you! Dette var min 3.gang og Anders sin 4.gang, men det var utrolig gøy for det om :) Vi tok tuben hjem, og istedenfor å gå opp de 92 trappetrinnene som er på Holland Park tubestation(heisen var ødelagt), så gikk vi av på Notting Hill :p Haha, jeg liker ikke trapper :) Ved statuen av St Volodymyr(haha), møtte Marie oss. Vi gikk hjem og spiste is sammen, trekløveren :)

Søndag! Dagen for å prøve noe nytt. Anders var litt småsyk, så vi skulle bare ut en liten tur. Istedenfor ender vi opp på pub, klokken halv to på formiddagen! Haha, utrolig morsomt, og vi storkoste oss med tripp-trapp-tresko, eller bondesjakk om en vil. Jeg vant med glans, 25-12 ;D
Etter pubturen gikk vi hjem og spsite middag før jeg tok turen til Dominion Theatre, nok en gang. Denne gangen var det for å møte Inger, og å gå på Hillsong :) I LOVE IT!! ;D

På mandag hadde jeg tidligvakt alene. Kaos under frokosten, men ellers gikk dagen veldig fint :) Tok meg en lang dysj, tok på meg morgenkåpen, under dyna og sovnet. Tror det er noe av det deiligste som kan gjøres.

Klokken halv 9 på tirsdag stod jeg opp, uvanlig for meg når jeg har middagsvakt. Men det var ikke uten grunn, jeg hadde nemlig et telefonintervju klokken 9. Intervjuet gikk fint det, og for å feire at jeg var ferdig gikk jeg og Marie på Starbucks til lunsj. Midt under middagslagingen skulle familien til Marie reise. Mette og jeg gråt mer enn alle de 5 tilsammens! En utrolig søt familie som får en til å føle seg veldig velkommen. Det var koselig å tilbringe litt tid sammen med dem, og å bli kjent med dem. Andreas; vi skal fortsette å være snille med Anders, tror han savner deg ;) ...det gjør vi andre også :)

Så over til en trist nyhet! Musikalen Hairspray skal legges ned :( De skal på UK turne, og Flashdance skal settes opp istedenfor. Marie og familien var på den forrige onsdag, og igår var jeg og Marie på den- igjen. 3.gang for begge to :) Men den er så bra, og så utrolig good-feel musikal! Publikum var veldig med, og de på scenen var like god som vanlig. Jeg elsker Hairspray! Skal prøve å gå på den en gang til før det er for sent.
Ellers har jeg og Marie bestemt oss for at mars skal være musikal måneden vår. Vi har sett over turnusen og satt av hvilke kvelden vi kan gå. Vi har også lyst å gå på to på en dag, en matinee og en kveld :D De som står på ønskelisten er;
*Hairspray! -Vi må jo benytte sjansen til å se en av yndlingsmusikalene
*Mamma Mia! - Utrolig bra, men fytti, sykt dyre billetter £75 skulle de ha.
*Wicked. -Ny musikal som har litt Disney følelse over seg. Nå kan vi sangene og er klar for å se den en gang til :D
*Hair. Setter opp nå i april tror jeg, men siden den er ny er billettene fortsatt dyre som få! Satser på å få sett den før jeg reiser hjem :)
Og jeg har enda ikke sett:
*Phantom of the Opera. - Oppfølgeren Love never dies settes opp nå, og jeg vil se begge :D
*Les miserables - Marie og GG(fastboende som har jobbet med den) favoritt.




Marie er lei seg for at Hairspray skal legges ned! :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar