Sider

onsdag 3. mars 2010

Våren er her!

Siden bursdagen min omtrent har jeg demonstrert for London og været at jeg er klar for våren og sommer ved å gå i ballerinasko. Resultatet har som oftets blitt iskalde og våte føtter. Mandag var den første dagen i mars, den første vårdagen i teorien, og jammen meg så var det den første vårdagen i London også! Jeg hadde fridag og våknet til sol i ansiktet. Jeg bestemte meg for å gå gjennom Holland Park, ta turen til Whole Foods i Kensington High street og spandere sushi på meg selv. Marie har siden søndag hatt besøk av søte Siri, og før jeg gikk hjemmefra ble vi enige om at de etterhvert ville komme å møte meg, så kunne vi ta turen på Whole Foods sammen.
Da jeg gikk gjennom parken med solbriller og ballerinasko, men solen varmet i ansiket fikk jeg virkelig følelsen av vår!! Våren var her, woho!! I parken så jeg at påskeliljene var på vei, og snøklokkene er allerede kommet. Helt nydelig! En annen ting som også er kommet i Holland Park er griser! Jepp, du leste rett, griser :p



Snøklokkene i Holland Park


Jeg vandret litt rundt i Kensington High street, men for å være helt ærlig så er ikke det en av mine favoritt handle gater. Så butikkene tok rimelig fort slutt, og den butikken jeg aller helst ville innpå måtte jeg vente på Marie og Siri for. Og omsider kom de, smilende og glade og med Marie sine bleike legger i kortbokse :p Haha, den kom hun til å angre på senere... Vi satt et par min på Starbucks før vi kom på den geniale ideen. Siden det var den første vårdagen i 2010 så måtte vi nesten ha vår første piknik i parken. Chips, dip, jordbær, vin, brød, sushi og brownies ble handlet. Vi ringte til Inger og Anders og ba dem ta med tepper og komme til Kensington Gardens. I parken fant vi en benk og ble sittende i nesten to timer. Det ble litt kaldt når sola forsvant bak en sky eller bygning, men vi koste oss med maten, selskapet og det faktum at vi endelig har begynt på piknik sesongen vår! HURRA!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar