Sider

torsdag 11. mars 2010

Jeg tror kanskje himmelen kan være

som Macro! Når Mette skal gjøre storinnkjøp reiser hun til en butikk som heter Macro. Det er egentlig litt feil å kalle det butikk for det er så mye mye mer enn en vanlig butikk. Også må du ha medlemskort for å gå der, og det er bare bedrifter som får disse kortene. Jeg har lenge hatt lyst å være med Mette til dette paradiset, og forrige fredag fikk jeg og Anders lov :) Vi tok taxi ut(hurra!), og tilbrakte langt over 2 timer der. Da vi kom inn og jeg skjønte størrelsen på butikken var det rett før haka mi traff gulvet! Vi brukte ganske lang tid på å finne en mopp(!) og en bøtte som hadde et håndtak, slik at en ikke trenger å vri filla sjøl. Er vi hjernevaska eller hva?

Hjernevaska?


En slik ROSA støvsuger ønsker jeg meg!

Så gikk vi opp i andre etasje, oh yes, du leste rett, det var TO etasjer. Og da var det rett før jeg besvimte. Jeg har hørt folk si at de blir satt ut av spill når de opplever ting, men jeg har aldri opplevd det selv, før nå. Jeg ble helt handlingslammet og hyper, byttet litt på de to. I andre etasjen var det klær, møbler, sengetøy, DVD`er, sko, elektronikk og ikke minst, hobbyutstyr. Det var der jeg omtrent knakk sammen. Jeg kjøpte ingenting av det da, jeg klarte ikke å tenke!
Litt mettet av opplevelsen i andre etasje, tenkte jeg at det beste sikkert var over. Men da sa Mette "Nei, skal vi begynne på den skikkelige handlinga?". Inn i en annen del av bygget, og rader på rader, hyller på hyller, milevis nedover OG oppover; matavdelingen!! Og siden det er beregnet for bedrifter selges det meste i store esker og kasser, en kjøper liksom ikke en brusflaske eller en ost på 200g. Og no, en kjøper 12 brusflasker og oster på 6kg! På det tidspunktet var jeg så lykkelig, tror ikke jeg kan forklare hvor mye. Eller egntlig hvorfor heller :p Haha!! Skal ikke ramse opp alt vi kjøpte til K, men jeg og Anders fikk lov å handle litt til oss selv også. Vi kjøpte hvert sitt Cola brett, tyggis eske, 5 baileys is(til sammen), Ander kjøpte 3kg Haribo cola flasker snop og jeg kjøpte skum, 60 stenger :p Se på bildene!!




Litt av snope reolen.

Den ene hylla i snopereolen.


Snopet mitt! Noen som har lyst på? Jeg har nemmelig 60stk! :)


What a day! For en nydelig formidag :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar