Sider

torsdag 24. juni 2010

Det nærmer seg slutten

Om en uke er jeg faktisk hjemme i Haugesund igjen. Det er rart at dette året har gått så utrolig fort! Jeg husker de sa det da vi kom i fjor, men at det faktisk skulle fly så fort av gårde ante jeg virkelig ikke. Det er så mye jeg skulle ha gjort, men og så mye jeg har fått oppleve. Jeg tror aldri at noen kan bli ferdig med London. Og det er ikke jeg, bare litt mett for denne gang. Jeg stor gleder meg til å komme hjem, nyte sommeren på Vormedal, før snuten vendes mot Arendal. Oppstartsdato der er forresten 10.august, så jeg har noe å telle ned til :)

Igår hadde vi avslutning for staben hos Anne. En utrolig koselig kveld, med masse god mat! Det var nok siste gang hele staben var samlet. Vi hadde tale til de voksne, og jeg gråt. Sorgen over å forlate London og K er ikke den samme som å forlate Haugesund ifjor. Klarer ikke å forklare det, men det er anderledes. Men som sagt, det skal bli godt å komme hjem :)

Idag har vi feiret St.Hans i hagen med stor grilling. Jeg hadde middagsvakt og satt i over 2 timer for å lage grillspyd til 45 stk. Grillingen var flott og folk koste seg :)

Imorgen har jeg og Marie fri sammen. Det blir nok en dag der vi først å fremst bare er sammen :) Så får vi se hva vi finner på, har litt lyst å se We Will Rock You en siste gang før jeg reiser.

Blir litt frem og tilbake i dette innlegget. Har begynt så smått å pakke, eller iallefall begynt å tenke på å pakke. Jeg var super heldig å fikk sendt jeg 30kg med Vilde og Annicken, Margrethe og Tora de, når de var her forrige helg! Likevel er det mye igjen, så jeg gruer meg litt til å finne ut hvor mye alt veier. I kveld sjekket jeg inn på Ryanair, det gjorde det plutselig enda mer realistisk at dagen snart kommer.

Men de siste dagene skal nytes til det fulle med pubturer, parken, hjertevenn, Stevie Wonder konsert, god mat og LONDON :D

1 kommentar:

  1. Hei Åshild! Nå gleder jeg meg til du kommer hjem. Ha det kjekt resten av tiden i London.
    Klem fra mor

    SvarSlett