Sider

mandag 28. juni 2010

Last sunday

Igår var vi på puben og så første omgang av England-Tyskland. Men da stillingen var 1-2 til pause og England var snytt for et mål var stemingen heller dårlig, så vi gikk for å shoppe litt istede :) Vi var en liten tur i Kensington High Street før vi tok tuben til Hillsong :) Merker at jeg gleder meg til å ta skikkelig del i en menighet igjen :) Kvelden ble avsluttet på K der Erik og Marius(to av de nye) var komt. Vi satt litt nede å pratet med dem før jeg til slutt måtte gå opp for å vaske ut rommet. Så nå skinner det så flott og lukter veldig rent, nesten klart til at Erik kan flytte inn :)
Jeg har også pakket ferdig og det ser fakitsk ut som om jeg får ALT med meg hjem, HURRA!! :D

Nå har siste seng blitt redd opp for min del, siste rom er tatt og nok en tåre falt da jeg sa hade til Tor Jarle! Nå skal jeg ut å nyte siste kveld i London! Pannekakehuset og puben venter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar