Sider

mandag 28. juni 2010

Stevie Wonder!

Stevie Wonder konserten på lørdag var helt fantastisk!! Vi satt først utenfor arenaen og hadde piknik med all slags nydelig mat :) Så gikk vi inn og satt å koste oss enda mer med de som var oppvarmingsband. Det var stekende sol og jeg lærer aldri av mine feil, så ryggen min så sånn ut da jeg kom hjem på kvelden:

Haha, har dere sett noe så morsomt før? :D Haha! Var i forskjellige prøverom igår, og jeg måtte le like mye hver gang jeg så det. Det gjør utrolig vondt da... Lurer litt på om jeg må gå rundt med det fantastiske mønsteret hele sommeren :p

Men tilbake til konserten, Stevie leverte varene, sang alle klassikerne og lagte liv :) En litt rar avslutning hvor kan plutselig bare gikk, ellers så var det uten tvil den beste konserten jeg har vært på :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar