Sider

tirsdag 14. juli 2009

Avskjedspiknik i Holland Park

Idag har vi vært på avskjedspiknik for Arve som har reist hjem til Norge nå i ettermiddag. Vi kjøpte med oss reker og bær, og tok turen opp til Holland Park. Spilte også litt frisbee, men ble mest avslapping :) Arve prøvde å lære meg litt med kameraet mitt, som jeg har hatt nå i over ett år, uten å vite hva de forskjellige tingene faktisk er. Det dumme er at jeg allerede har glemt ut det han sa 50 ganger :p Den ekstra sitronen ble brukt i fotokurset, så den går igjen på mange av bildene :)



Anders og jeg har senvakt i dag. Til middag var det Shepards Pie, noe som smakte overraskende godt :) Nå sitter vi med hver vår data, i hver vår sofa! Men vi sitter i samme rom da:) Snakk om late og slitne ungdommer? Anders har akkurat fått seg facebook, litt morsomt å se hvor fort en liker det :p

Og mens vi sitter her er noen av de andre ute å spiser is, uten oss.. Sånn er det, noen jobber og "sliter", mens andre koser seg ute :) Men imorgen har jeg friiii! Og da skal halve gjengen ut å spise indisk! Det blir kjempe koslig. Mens vi snakker om mat, så har jeg smakt min første sushi bit idag! Hehe, fikk smake av Ida, og det var overraskende godt :)

Så, hva skjer i hjemme i Norge, eller hvor enn i verden du er? Tell me :)

Jobben kaller! <3

7 kommentarer:

  1. eg har nettop vore å sitt bruno! og c e d nattevakts veka ;)

    SvarSlett
  2. Åå, va an bra? :) Nattevakt e kos, eller? God vakt :)

    SvarSlett
  3. herlige bilder! dere er ikke akkurat sitroner ;)

    SvarSlett
  4. Haha, godt å se at du får smitta andre me facebook ;) Kos me reker ute da! Hadde det barra vært så fint ver her :P

    SvarSlett
  5. Hei;D
    skrive her o eg;D hjemma i Norge så regne det, og det tordne å lyne;/ non av de gamle tørte kje legga seg i dag ein gang!!:P
    Håpe dåkke har finare vær i London!!:D Og håpe solå tar turen te Norge te helgå, å så kan ann stikka igjen, siden eg stikke te syden, haha!:P
    Meg og Ida sko ut å handla ting te turen i dag, å eg kjøpte ingenting av det eg trengte, men eg kjøpte ingenting aent heller da, flinke meg;D Får spara pengene te deg og meg ska på det stora kjøpesenteret:D:D
    SAVNE DEG<3

    SvarSlett
  6. Hehe, då får dåkke ta turen t London begge to, Vilde og Jens! Regne litt her og, men solå komme fram med ein gong nesten :)
    Vilde: hehe, tror du trenge litt penger t Westfield ja :p Men syns du ska kosa deg masse i syden og da :D
    Savne deg oooog <3<3<3<3<3

    SvarSlett