Sider

onsdag 1. juli 2009

Rommet mitt, europas største kjøpesenter og seinvakt

Da har jeg akkurat fått det nye rommet mitt. Fikk det vel for 2 timer siden, og bildene jeg haddde med hjemmefra er komt opp på veggen. Ellers er det fortsatt litt tomt foreløpig, skal nok bli fylt opp med masse masse ting :D Jeg har en kjempe søt vinduskarm på utsiden av vinduet mitt, som det faktisk går an å sitte i! Å da har jeg utsikt over gata vår :) Blir nok koselig å sitte der sene kvelder med en kopp te eller no :) Har tatt 3 bilder av rommet bare for å vise :) Er ikke kjempe stort, men akkurat perfekt! Lyst og fint, så skal jeg nok få inn litt fine farger på ting.
Kommoden, vasken og vinduet(med vinduskarm)


Senga og nattbordet

Skapet, kommode nr 2 og speilet mitt

Igår var jeg og Inger på Europas største kjøpesenter, som ligger en 15 min gange fra her jeg bor. Det var helt sykt stort, med kjente butikker som Top Shop, Mark & Spencer, New Look osv. De hadde også Starbucks, så jeg drakk min første Starbucks kaffe igår! :) Gikk litt penger på shoppingturen, må kanskje lære å begrense meg litt, men det tar vi etter hvert :)



Idag skal jeg på opplæring på senvakt, altså stenge huset. Og nå om sommeren blir det også mitt ansvar å lage middag til stab og fastboende :) Skal bare ha en opplærings dag før jeg på søndag skal jobbe uten en som har gjort det før, så jeg får følge ekstra godt med idag :)

Julie kom igår kveld! Kjempe koslig jente :) Tror dette kommer til å bli et heeelt fantastisk år :D
Neste uke skal hele den nye staben, minus husmor som ikke har kommet enda, på musikal! Det blir nok kjempe gøy.
Har DU en musikal du anbefaler?

Ha en fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

  1. Åh, så koselig ut ;D Blir spennende å følge med på hvordan det går :) !

    SvarSlett
  2. Les Miserables!!! Den e kjempebra! (Eller vent! Den burde me nesten se når eg komme på besøk.. hmm)

    SvarSlett
  3. Det så kjempekoselig ut Åshild. Hørres ut som du trives allerede. Klem fra mor

    SvarSlett
  4. we will rock you Åshiild! den e kjempe bra ;))

    kjekt å lesa bloggen din og btw, å se att du kose deg (: fortsett med det <3

    SvarSlett
  5. så kjekt! gled deg t oxford street!

    SvarSlett
  6. Så kjekt du har det Åshild :) lese på oppdateringane :) klem fra Tone

    SvarSlett