Sider

fredag 27. november 2009

Besøk og shopping


Jeg har hatt besøk -igjen :D Denne gangen var det tante Ingeborg, onkel Arne og Thomas som tok turen til storbyen. De kom mandagskveld, gikk rett på musikal og tirsdag var det tid for en laaaang dag med shopping. Selv var jeg bare pakke-esel... De shoppa godt fra seg alle sammen, og vi tok for oss både Westfield og Oxford Street, før vi havna i China town om kvelden for en utrolig god middag. Onsdag reiste de hjem igjen, med et par kilo mer i kofferten enn da de kom. Tuusen takk for et veldig hyggelig besøk!! Har storkost meg sammen med dere :) <3>
Tante Ingeborg, Thomas og onkel Arne på kinarestauranten
Posted by Picasa

Da besøket var her kjøpte tante Inegborg noen Nike joggesko, og disse fikk jeg prøve mens vi var i butikken. Og ikke et eneste vondt ord om Økonomisko sine sko som er de eneste jeg har kjøpt de 2 siste årene, men fytti for noen utrolig gode sko!! Jeg ble litt inspirert, så idag gikk jeg og Anders på Lillywhites. Anders kom hjem med 3 par sko, mens jeg nøyde meg med ett. Så nå har jeg svarte sko, med litt rosa på :D


Anders på bussen hjem med alle posene xD

På søndag kommer min kjære søster!! Jeg teller ned, og gleder meg noe helt sykt. Tror ikke det er noe som kan sammelignes med en god søstertur :) Og faktisk, Marie har besøk av søsteren Ellen denne helgen, samtidig som Susanne også har dette :p Haha, sykt!!
Lurer litt på hvordan vi skal få tid til alt hun vil, OOOOG alt jeg vil, samtidig som det skal være en avslappende ferie for henne? Kanskje jeg bare må innse at jeg ikke kan vise henna alt iløpet av 2 dager og en kveld? Men koselig skal vi jammen meg få det! Vi skal på musikal både mandag og tirsdag, så ville hun gjerne gå på kino... Så må vi shoppe(obligatorisk!), spise god mat, se på hva London har å by på osv. :) GLEDER MEG!! Kristin skal ta med Amalies jul til meg, så da blir det en fin adventstid i år også :)

Må forresten fortelle om noe jeg klarte å gjøre her en dag. Jeg har fått ny seng(jippi!!!), og denne skulle jeg skru litt på. Og da flytta jeg dataen bort på kommoden, men satte den tydeligvis ikke langt nok inn. Og BOOOOM gikk den i bakken, med den siden der laderen er på først. Og laderen stod i!! Så ladertingen stod i 90 graders vinkel :( Jeg var livredd for at den hadde knekt, men jeg fikk den ut, bøyde litt på den, og jammen meg så funka den! Men er litt bekymra for at den er brannfarlig, så tar den ut når jeg ikke bruker den.. Men dette er ikke første gangen jeg og dataen ikke er snille mot hverandre. Det skjer garantert en gang i året at dataen bestemmer seg for å ikke fungere. Jeg liker ikke tekniske ting som ødelegger seg selv!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar