Sider

søndag 29. november 2009

Ahh, søndag...

"Du skal holde hviledagen hellig..." Og det har jeg så absolutt gjort idag! Jeg har bare slappet av og kost meg på rommet idag. Det begynner å bli litt ryddig til min kjære søster kommer, så da er det greit å være her. Ellers har jeg hatt pausebeøsk av Maya, som idag sitter på Marie sitt rom og leser. Eller skal vi si "leser"? Veldig greit å ha besøk av Maya, jeg gir henne en mandarin og hun legger sammen klærna mine. Hun lagde til og med tellekant på de!! Vet ikke helt om det går under slavearbeid, men good deal for meg vertfall! Haha, klærna mine har aldri tellekant. Jeg måtte lukke skuffene i kommoden kjapt igjen, hadde hun sett i de hadde hun vel fått et lite hjerteinnfarkt. Men takk skal du ha søte Maya :)
Ellers har jeg sett regnbuen utenfor vinduet mitt idag, tror enden av den var i retning Stansted. Wuhu, Kristin er skatten idag :)

God 1.søndag i advent forresten! K er blitt lilla og lysene er blitt tent, nå er det snart juuul!!

Maya tar en velfortjent pause :)


Og med pause så mener jeg at hun bretta klærna mine :p

Er det muuulig?



Red and yellow and pink ang green. Purble and orange and bluuuue.
I can sing the rainbow, sing the rainbow, sing the rainbow too.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. må kosa deg masse med Kristin på besøk:D glede meg te du komme him! då ska det bli kakemann baking<3

    kleem hanne:D

    SvarSlett