Sider

torsdag 12. november 2009

BOOOOM?

Det må seriøst ha gått av en bombe på rommet mitt! For av en eller annen grunn så ligger alt jeg eier av klær strødd ut over hele rommet mitt. Ikke bare på gulvet, men i stoler, under senga og med vasken. Hvordan dette har skjedd kan jeg ikke fatte? Så jeg har noen alternativer;
1) Det gått av en bombe her inne(uten at noen av de ca 40stk som bor her har hørt)
2) Det er noen forferdelig irriterende husdyr som har hatt en kjempe utkledningsfest og ikke ryddet opp etter seg.
3) Jeg kommer ikke på et 3. alternativ så det må nok være en av de andre.

Uansett, så skal jeg ikke skryte på meg at jeg er noe spesielt glad i å rydde(understatement of the year). Men noen ganger så må det bare gjøres, og idag var en de gangene. Tingen er at når jeg drar med meg alt utsyret nedenfra og heeelt opp til toppen, og begynner å vaske så finner jeg alltid noe gøyere å gjøre. Som f.eks bestille musikal billetter eller blogge. Så nå har jeg bestilt billetter til "We will rock you" og "Chicago", begge til når Kristin kommer på besøk! Og jeg gleeeeder meg! En skikkelig søsterweekend :D Det skal bli fantastisk :)

Nå har jeg avtale med Marie om at hun skal ringe meg klokken 10, for å sjekke hvor langt jeg har komt. Litt redd for at hun gjør noe fælt mot meg, eller tar noe godt i fra meg viss jeg ikke rydder ferdig i kveld xD Sååå, got to go! :) See you!

Ps; dette innlegget har med vilje ingen bilder som jeg selv har tatt. Tror mor(og alle andre) hadde blitt passe flau viss hun hadde sett hvordan det ser ut her.... Så kos dere med å se plakatene for musikalene jeg skal på :D

3 kommentarer:

  1. Ble du ferdig med å rydde? Godt du hadde såpass vett at du ikkje la ut bilder av det på bloggen. Men, men Åshild, det e du som må bo i rotet og det e nok ingen som komme og rydde for deg. Klem fra mor

    SvarSlett
  2. Ja eg blei faktisk ferdig :) Det va så reint her inne at det skinte! Men så såg meg og Marie film her, og eg klarte å tømma ein chips pose på hodet, og då va det ikkje sååå reint lengre... Menmen ryddigt e det vertfall :) Må jo rydda ein gong til når Kristin komme :) Merkeligt det, at det ikkje e noen som komme å rydde. For alle andre som bor her så e det jo det :p

    SvarSlett