Sider

tirsdag 10. november 2009

Høyt blodtrykk? Blame it on the nurses!

Kjære alle dere som er eller som skal inn i helsevesenet. Jeg liker ikke dere!
Igår hadde jeg time hos sykepleier Vittoria oppe på Holland Park Surgery. Jeg har gått rundt å grudd meg hele helga, og natt til mandag fikk jeg ikke sove. Det var ikke noe spesielt jeg skulle, bare en vanlig registrerings sjekk. Men uansett så var jeg helt vrak hele mandagen. Jeg tror Tor Jarle så det på meg, så han spørte om han skulle følge meg opp. Men dette måtte jeg klare selv! Jeg gikk innom Margaret(som er sykepleier) før jeg gikk, og da var det rett før tårene kom. Jeg skyndtet meg opp til legekontoret, tror jeg gikk nokså på autopilot. Da jeg kom inn til Vittoria var jeg fortsatt nervøs, klarte ikke å forklare meg på engelsk og kjente svetten. Vittoria målte blodtrykket mitt, og så litt overrasket ut. Hun sa det var helt greit, men til å være så ung så var det litt høyt. Hun så på meg å sa at hun ville måle engang til for dette trodde hun ikke på. Og jooooda, jeg var sikkert så nervøs at blodtrykket steg(kan det stemme?), så når jeg slappa litt mer av, gikk det ned :p Så jeg var frisk som en fisk! WOHO! Da jeg kom tilbake til K sa Anders at det var godt å se meg smile igjen. Jeg sa til TJ at jeg aldri skulle opp til legekontoret igjen, så bare lo han. Og hvem tror dere ikke jeg møtte på butikken idag, joooda, Vittoria! Tror aldri jeg har skyndta meg så fort ut av Tesco før :p



Og til dere som tenker: næmmen, nå har hun jo fått til å laste opp bilder! Oh, you are sooo wrong! Dette bildet er lagt til via en nettadresse, DET ville nemmelig bloggen akseptere.

2 kommentarer:

  1. godt det gikk fint:)
    men det e nok sånn ja at blodtrykket øke med nervøsitet:P

    SvarSlett
  2. hahaha:) noo, ble så glad når jeg så bilde! også nei..
    Men bra det gikk bra med legen^^ haha, ja, det er kjipt hvem man skal støte på!:P Jeg får og alltid høre at blodtrykket mitt er litt høyt, nervene!!:P
    <3 <3

    SvarSlett