Sider

onsdag 18. november 2009

Hipp HURRA!!

Margrethe har bursdag idag! Hurra for henne :) Skal være snill og ikke skrive hvor mange år, men vi kan jo si 29 ++?
Håper dagen blir fylt av flotte minner.
Margrethe er en utrolig flott person som står på 24/7, bortsett fra når hun er på hytta. Der innbiller jeg meg vertfall at hun slapper av. Jeg har tilbragt mange gode stunder med Margrethe de siste årene, jeg har fått lov å henge meg på utallige leirer, takk for det :) Margrethe er full av liv og med en masse energi, og godt humør som smitter over på andre. Også er hun veldig nysgjerrig da.. ;) Og som TJ sa: "Ho e ei veldig grei dame ho Margrethe" :)
Men tre ganger hurra for denne flotte dama!!
HURRA HURRA HURRAAAA!!

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Tusen takk Åshild for gratulasjon og fine ord!

    SvarSlett