Sider

onsdag 11. november 2009

Kvelden i kveld

Idag har jeg prøvd å lære meg med speilreflekskameraet mitt. Noe som kanskje er på tide med tanke på at jeg faktisk har hatt det i 1.5 år! Haha. Men aldri for sent å lære seg det? Jeg gikk meg en tur i parken, men det var kjedelig vær ute, også gikk batteriet mitt. Men da jeg kom på senvakt fikk jeg knipset litt nede på kjøkkenet. Maya gav meg en strålende ide, om å dokumentere hele dagen min en dag. Det skal jeg jammen meg gjøre, men tror det skal bli en dag jeg har tidligvakt. På den måten kan jeg dokumentere at jeg faktisk står opp klokka 7! Og det blir mer ut av dagen også. Men her er noen av bildene fra kvelden i kveld.
Forresten så hjalp Arve meg med å laste ned et fancy fotoprogram, kanskje litt for fancy? Men det aller gøyeste er at jeg kan blogge via det programmet, og DA vil bildene bli lastet opp! Hurraaa!

Middagen som Marie lagde idag. Ostegratinert blomkål; himmelsk!

Maya hadde litt motivasjonsproblemer idag, og da hjelper det med Non-stop!
Tirsdagsfruk; appelsin og melon :)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar