Sider

fredag 11. desember 2009

Når nettene blir lange.....

Jaa, nå har programmet som jeg kunne lastet opp bildene mine opp gjennom sviktet også. Så ingen bilder på dette innlegget ;)

Men nå er det faktisk snart 2 uker siden Kristin kom på besøk. Var utrolig godt å møte henne på Liverpool Street! Vi hadde to travle dager sammen som egentlig kan beskrives med tre ord: Shopping, mat og musikaler :) Uuutrolig kjekt å ha henne på besøk, og vise henne livet mitt her i London. Syns det var trist å si hade, men så var det også veldig deilig å få rommet mitt tilbake :p

Min gode mor mener at jeg er for voksen til pakkekalender(skjønner IKKE hva hun mener?), men slapp av, adventstiden er reddet! Vi har pakkekalender i staben, og Kristin hadde med seg "Amalies jul" til meg. Så nå har jeg sett en episode hver dag i desember :) Og i år har jeg faktisk klart å holde meg også, i fjor hadde jeg sett alle episodene før kalenderen viste 12. desember!

Men det er blitt jul på K!! 2. desember ble den norske grana tent på Trafalgar Square, etterpå var det grøtfest her på huset. Og gjett hvem som hadde sine 2 sek berømmelse på NRK senere på kvelden? Joda, det var meg det :) Haha!! Sykt morsomt, vi satt en stor gjeng på over 10 stk i finstua og venta spent, og plutselig var vi på skjermen! Viss dere vil se klippet trykk på linken: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/193273 fra 1.15 er jeg med! Fram til 1.17 eller no...
Vi har hatt en veldig vellykket julemiddag etterfølgt av en adventshuskonsert i finstua :) Staben har hatt sin egen julefest, vi var hjemme hos Anne og fikk servert engelsk julemiddag. Det var utrolig godt, likte spesielt godt potetene :) Dessert var det også, og selv om det var godt må jeg så at jeg foretrekker mor sin Dronning Maud puddig!! Som vi forsåvidt skal ha til dessert på søndag, bare at det ikke blir mor sin da. Litt morsomt at det siste jeg spiser på K før jul er Haugesunds sin dessert.

På lørdag reiser Anders hjem, på mandag setter jeg meg på flyet og vender nesen over dammen til gode gamle Vormedal og Susanne til Hjelmeland :) Julepakkene er kjøpt inn, de fleste vertfall. Kofferten er gravd fram fra koffertrommet og står klar til å pakkes i. Jeg klarte å miste nøkkelen til kofferten, så jeg fikk et lite minipanikk anfall, men TJ kom som en reddenes engel og sa han hadde funnet de, puh! :) Nå blir det bare spennende å se om jeg har overvekt. Eller hvor mye overvekt er kanskje mer rett å si.

Idag har jeg vært på musikalen Wicked, med Marie og hennes besøk; Siri og Karoline :) Var gøy å få med seg noe av London før jeg reiser på ferie. Jeg og Marie har forresten hatt vårt eget julebord(evt Christmas table som Kari prøvde seg på). Vi gikk på Hard Rock cafè og spiste oss overmette! Så gikk vi en liten tur innom Winter Wonderland i Hyde Park.

Imorgen blir det konsert i St.Paul katedralen, blir nok en fin avslutning på uken :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar