Sider

torsdag 17. desember 2009

Etter jobb idag kjørte jeg for å hente Eirik i barnehagen. En veldig koselig dame tok i mot meg og sa at jeg kunne finne han i et rom lengre ned i gangen. Da jeg åpnet døren kom han krabbende mot meg, han var en hund. Hehe, ingen kan leke som barn. Vi fikk med oss pakkene som han hadde lagt til Mamma og Pappa, litt julepynt, jakka og selvfølgelig Thomas toget beltet hans! Så kjørte vi for å hente Helenemor hos dagmamma. Etter det satte vi kursen mot Vormedal der mormor(mor) forberedte pizza etter bestilling fra Eirik. Helenemor klarte å ta av seg både sokker og sko på veien hjem, mens Eirik snakket og sang non-stop! Hjemme på Vormedal lekte vi, spiste, tullet, herja, tegnet og så litt på barnetv. Har storkost meg med to av mine søte små :)

Eirik ville ikke gjøre som mormor og tante sa, så da holdt han seg for ørene :p

Helene ler :)

Eirik :)



Eirik og mormor tegne :)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Gøy og godt å lese og fantastiske bilder!
    Fikk plutselig litt den følelsen av før vi møttes - det at du var hjemme og i en helt annen verden. Har nok noe med det ukjente å gjøre ;) Forhåpentligvis om ikke lenge, eller iløpet av 2010 er ikke Haugesund så ukjent førr mæ.

    ps. stolt av dialekta på sluttn der!

    Fortsatt herlig juleferie - mmm!

    SvarSlett
  2. Saa koooselig! Herlige bilder:) Aah, naa gleder jeg meg og SKIKKELIG til aa komme hjem! Drar 3 timer.. forst en time til paa biben (jeg har BODD her denne uka, morgen til kveld:P) saa en skoletime, saa innom og hente bagasje (og pakke ned resten, eh he..).

    Fortsatt og nye jula hjemme. Savner deg, men vi sees snart igjen!

    Klem:)

    SvarSlett