Sider

torsdag 17. desember 2009

Pakke pakking og jobbing

Det er julesteming rundt meg. Igår våknet jeg til snøøø(okei, det var noen millimeter og varte en times tid), og om kvelden pakket jeg inn en hel del pakker. Faktisk en hel koffert! Jeg satt i gangen nede i flere timer mens mor satt oppe og pusset sølvet til jul. Hun hadde også fått for seg å henge opp en krans med lys på speilet. Dette var da lettere sagt enn gjort, så nå har vi en krans hengene MIDT på speilet xD Haha, jeg ler!

Speil, speil på veggen der....

Pakke, pakke, pakke pakkesanger :)

Idag har jeg vært på jobb på Økonomisko :) Sammen med sjefå(May Elin) åpnet vi butikken. Senteret har nattåpent i kveld så det var en masse tilbudssko å pakke opp. Det var veldig gøy å stå bak disken igjen, og jeg stooorkoste meg. Og selvfølgelig ble det et skopar på meg :) Disse søte skolettene er nå mine:D May Elin viste også vårkatalogen 2010 til meg, tror jeg må ta meg en tur hjem til våren bare for å kjøpe skooo!

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar