Sider

lørdag 19. desember 2009

På jobb med Stinemoor <3

På torsdag tikket det inn en melding på mobilen min, den va fra min kjære onkel Arne. De skulle ha julebord med jobben fredagskveld, og lurte på om jeg kunne tatt en ekstravakt på Statoil. Jeg bare antok at han tullet så jeg svarte han med et "Haha, veldig morsomt". Men han sa ikke tullet, men trodde han fortsatt ikke. Bortsett fra da mor jobbet der og en arbeidsuka i 9.klasse har jeg aldri satt mine bein bak kassen! Onkel Arne sa at det var Stine(min søte vennine) som skulle jobbe, og at hun kanskje trengte litt hjelp(les selskap). Jeg ringte til Stine med en gang og spørte om dette var en avtalt spøk mellom de to, men hun skjønte ingenting. Men vi ble enige om at jeg skulle si ja, så kunne jeg heller bare være der som moralsk støtte og selskap. Hva er vel bedre å få betalt for å være sammen med venninen sin? :p Haha! Og det var vel omtrent bare det jeg gjorde også, var med Stine. Eller jeg fikk ta opp boller som de har i et fryserom, og på nettopp dette fryserommet klarte jeg å låse meg inne da jeg hadde arbeidsuke der. Så det var en smule skummelt å gå inn der :p Ellers fikset jeg på sjokoladene og selvfølgelig så vasket jeg, min spesialitet! Tror det er lenge siden ovnen på Statoil har vært så ren og pen :) Men jeg gjorde dette styrte Stine kassen og absolutt alt annet. Men så kom det en mann som ville kjøpe gass flaske(?), og disse har de ute i et skur. Så da måtte Stine forlate lokalet og meg. Iiik! Det var tomt lenge, men plutselig kom det en mann inn. Han gikk å så i hyllene, hjertet mitt pumpet, tenk viss han skulle ha noe!! Han fant en sjokolade og sa på en tullete måte at han måtte ha noe til kaffen. Skjelven i hendene peip jeg den inn via strekkoden, 16kr ble det. Han betalte 16kr kontant, akkurat. Sa hade og ha en fin helg, og borte var han. Puh! Så kom Stine inn igjen. Haha, jeg var skjelven i noen minutter etterpå. Farlige saker på Statoil skjønner dere ;)
Mens vi var på jobb fikk vi besøk av Annicken, og av Vilde&Martin :) Da jeg kom hjem luktet håret mitt fett og klærna mine ble kastet rett på vask. Men jeg hadde eg veldig koselig kveld :)


Stinemor bak disken på Statoil :)



Stinemooor <3
Posted by Picasa

1 kommentar: