Sider

torsdag 24. desember 2009

Lille julaften

Så er dagen her, juleaften er endelig komt! Men den skal jeg heller skrive mer om i kveld eller imorgen når det faktisk har skjedd noe :p

Men igår var vi hos mormor(min mormor ja), som vi har gjort i alle år. Hele familien var samlet til grøt, og til den som ikke liker grøt var det karbonader. De 3 eldste ungene klarte fint å skape liv og faktisk litt julesteming. Etter at vi hadde vært hos mormor lasset vi over pakker før vi kjørte til far. Mor var jo ikke med der, så jeg måtte sitte på med Lars Harald og de hjem, og de har 2 barneseter bak i bilen, så det ble passe trangt, men det positive var jo at jeg ikke trengte belte for jeg kunne ikke rikke på meg :p

Nå er siste episode av Amalies jul sett, nå er det bare kjolen som skal tas på så er jeg klar for kirken. I kveld skal vi være hos Lars Harald, Tove, Norah og LC, også kommer familien til Tove også :)


Men jeg vil ønske DEG og dine nærmeste en god og velsignet julefeiring, håper kvelden blir fin og minnerik :) GOD JUL!!


Her er et bilde som hadde past inn i forrige innlegg, det er fra tirsdag da jeg og Norah tilbragte dagen sammen :)




Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar