Sider

lørdag 12. desember 2009

Santa Lucia i St. Paul

I kveld har jeg vært på Santa Lucia konsert i St.Paul katedralen. Det var den svenske kirken i London som arrangerte dette, noe de gjør hvert år. Konserten er tydeligvis veldig populær for på hjemmesiden deres står det at billettene er utsolgt og ventelistene er stengt! Hjelpes meg. Men hele staben hos oss fikk billetter, og sammen med ca 2500 har vi i kveld kost oss med julesanger. Jeg var ekstremt trøtt, så jeg dupte av et par ganger. Men konserten var likevel veldig fin. Etterpå gikk noen på pub, mens jeg fikk med meg Anders til Oxford Street for å kjøpe siste del til pakken til mor. Imorgen reiser Anders, og på mandag reiser jeg HJEM!!!!


Posted by Picasa

Bildet er tatt fra den svenske kirken sin hjemmeside :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar