Sider

mandag 21. desember 2009

Venners kveld

Kvelden i går må ha vært "Venners kveld", eller "Gode gamle venners kveld", den begynte vertfall med at det ringte på døren, da jeg åpnet stod det 4 søte jenter å sang for meg. Korjentene var Maria P, Synnøve, Elise og Maria Melk. Det var høyt lydnivå fra det de kom inn til det de gikk. Det var kjempe koselig å se de igjen, noen av dem hadde jeg ikke sett på langt over et halvt år! Men likevel var det fint lite som hadde forandret seg, praten gikk i ett hos oss alle som vanlig, og latteren satt veldig løst. Etter hvert banket det på vinduet mitt, og da var det to andre gamle venner som tok turen innom, Martin og Harald. Både jeg og Martin bor i London dette året, og likevel så har vi ikke klart å treffes, enda :p


Maria, Harald, Martin, Synnøve, Elise og Maria Melk :)

Martin, Synnøve, Elise og Maria Melk

Maria og Harald

Da gjestene hadde gått fikk jeg en melding på mobilen fra Ida. Hun var komt hjem og lurte på om vi skulle møtes på halvveien. Vi bor ca 200m fra hverandre... Jeg hev på meg jakken og sprang avgårde, og som i en dårlig romantisk film sprang kom vi løpende imot hverandre. Ida gav meg den/de beste klemmene jeg har fått på LENGE!!! Nå skal vi ut å shoppe, eller Ida skal shoppe :)


Da jeg kom hjem igjen skypa jeg med godeste Marie. Jada, det har ikke gått en uke engang, og vi må allerede snakka godt over 2 timer sammen på Skype :p Koselig da :) Og hun fikk se rommet mitt xD

Marie :D

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar