Sider

torsdag 24. desember 2009

Norah <3

På tirsdag skulle jeg egentlig hjelpe farmor med å lage kromkaker, men jeg klarte å forsove meg og da jeg ringte for å si ifra sa hun at jeg ikke trengte å komme for røra var litt umulig :p Så da fikk jeg sjansen til å tilbringe dagen sammen med søteste Norah! Vi var innom farmor(mor) på jobb, vi var på oasen for å handle middag også gikk vi hjem til Vormedal. Der pyntet vi juletreet litt mer, og Norah pyntet litt på seg selv også. Så lagde vi middag, men først vasket vi litt på kjøkkenet :p Når middagen var klar kom mor hjem sammen med mammaen og pappaen til Norah, og ikke minst "sissan", som da er Lars Christian.

Norah og ørekulene hennes.

Norah hjelpe farmor til jul og vaske litt for henne

Mellom all vaskingen så måtte vi ta tv pause.

Og for å ikke bli skitten mens vi lagde mat måtte vi har forkle på, det har vi lært på K ;)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar