Sider

lørdag 19. desember 2009

Det snør det, det snør - Du grønne glitrende

Da jeg våknet idag morges og så ut vinduet mitt fikk jeg sommerfugler i magen, det var SNØ!! Bilen var dekket av snø, og i akebakken var det unger som rant på akebrett(ikke at det skal mer enn 1cm med snø før akebakken er full). Jeg rullet opp persiennene og jeg å la meg i senga igjen. Jeg hadde en varm og stor dyne rundt meg og utsikt til snø som dalte ned, KOSELIG!! Da jeg og mor skulle ut å kjøpe juletre begynte det selvfølgelig å regne, det er bare sååå typisk! Men juletre ble det uansett. Et stort, grønt og vått et! Og nå står det på det gamle rommet mitt :p
Da jeg så ut av vinduet nå så har det faktisk begynt å snø store snøfnugg :D

Juletreet vårt :)

Innkjørselen vår

Mor har kjøpt en nissekost som står på trappa
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar