Sider

torsdag 31. desember 2009

I`m back!

Mandags formiddag var kofferten i bilen, det samme var mor og Helene. Flyplassen var neste stopp. 14.9kg veide kofferten, er det mulig? Jeg skal flytte hjem om et halvt år, det passer fint lite å ta mye med seg til London nå... Vi satt å ventet en stund før jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen, og Helene ville helst være med meg inn dit, og akkurat det gjorde det litt trist å reise. Kvelden før hadde jeg tatt runden for å si hade, Eirik så på barne tv så han hadde ikke tid til å si hade, og Norah skjønte ikke helt at jeg ikke kom tilbake på en stund. Men et halvt år har gått sykt fort, og jeg tror det neste halve kommer til å gå enda fortere. Noe som er både positivt og negativt...

Vel fremme på trappa på K(etter en lang tube tur fra Tottenham Hale!!) kom TJ og åpnet for meg. Anders hadde kommet dagen før og det var veldig godt å se han igjen. Jeg kom akkurat i tide til middag, mmm, Bergens fiskesuppe! :) Etter middag hadde jeg og Anders vår egen julaften i storstua(vi har åpnet veggen mellom stuene, og nå står juletreet mitt i). Alle i staben kjøpte julepresang til en annen i staben, og siden vi reiste hjem før jul så åpnet vi pakkene først da. Anders fikk gavekort på bokbutikk, og jeg fikk det jeg ønsket meg veeeldig mye, se bilde lengre nede ;)

Dagene har gått i en fei. Mette er tilbake, TJ er reist og imorgen er det nyttårsaften! Vi skal ha stor middag på K, med ca 30 gjester. Kalkun og riskrem står på menyen :) Alle rundt meg har besøk, så det er litt ensomt for tiden. Men om 4 dager komme Maya tilbake :D Og 5 dager etter det igjen kommer Marie :D Så jeg skal nok holde ut :)

Det var veldig fint og være hjemme i Haugesund, men også veldig fint og godt å være tilbake i London :)

Nyt den siste dagen i 2009!

Anders skapte seg mens vi snakka med Marie på tlf :p

Se hva jeg fikk! :D Tusen takk Julie(og alle andre i staben) :)

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar